piątek, 12 września 2014

Sweet white and blue

Witajcie,

paznokcie mi w końcu odrosły i wyglądają całkiem przyzwoicie (tfu tfu, nie zapeszam!), więc wracam do notek lakierowych! W przygotowaniu mam już kilka mega prostych mani, o dziwo wszystkie jakieś takie jesienne i z niebieską nutą. 

Na pierwszy rzut pójdzie ostatni z nich, taki trio mix z lakierami z nowej, stałej kolekcji My Secret. A więc - biel połączyłam z ciemniejszym niebieskim odcieniem (z nutką morskości - tak, ja to widzę), a żeby osłodzić całość dodałam prześliczny jasnoróżowy top na dwa pazury. Wyszło, muszę przyznać, całkiem ciekawie :) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba!




Lakiery zastosowałam na odżywkę Pierre Rene 3in1 Action, biel to oczywiście lakier My Secret 202 Snow White (uwielbiam tę nazwę!) - do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, niebieski to 210 Urban Blue - tutaj do pełnego krycia wystarczyła jedna warstwa, a ten prześliczny top to 221 Polite Dots (jedna grubsza warstwa).


Uwielbiam te maluchy za pigmentację, brak smużenia, świetne odcienie, dużą pojemność (10 ml) i niską cenę (6,99 zł ale i częste promocje!)! Poza tym na moich pazurach szybko sną i trzymają się wyjątkowo długo ;)


***
Jak Wam się podoba? Słyszałyście o nowej promocji w Drogeriach Natury - 40% mniej za wszystkie produkty marek My Secret, Sensique i KOBO! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...