środa, 27 czerwca 2012

Makijaż: Mięta i pieprz

Witajcie,

jako że dawno nie było, to dzisiaj mam dla Was makijaż w barwach miętowo-pieprzowych ;> Czyli orzeźwiająco i ostro :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba! 






Znów postawiłam na zczerniałą dolną powiekę - bardzo mi się to spodobało! Mięta, jak to mięta, cudna jest ;> I fajnie całość wygląda przy lekko opadających powiekach takich jak moje ;> Poza tym poprawiłam nieco brwi cieniem Inglot 349 (tego się jeszcze muszę nauczyć :P).

Użyłam:
oczy: baza Hean, cienie ze Sleek PPQ - mięta i ta prawie czarna zieleń, czarny cień, biały MIYO White, czarna kredka Essence, czarny liner Essence, tusz Oriflame.
twarz: podkład La Rosa, róż Sleek Rose Gold,
usta: szminka Maybelline pink pleasure, błyszczyk MIYO Candy.


A Wam jak się podoba? Lubicie miętę w makijażu? Pochwalcie się swoimi miętowymi make-upami!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...