piątek, 15 czerwca 2012

MIYOwe zdobycze okołoKarotkowe ;))

Witam, witam,

zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj pokażę Wam co za cudeńka ostatnio znalazły się w moim radosnym posiadaniu ;) A konkretnie cudeńka od MIYO - część za sprawą Karotki, u której w konkursie zajęłam trzecie miejsce, a część... za sprawą Karotki (:D), która to kusicielką by nie była, gdyby mnie nie zaprowadziła w dwa cudowne miejsca (można zwać je rajem), gdzie oczy mi się świeciły od nadmiaru kosmetyków MIYO i innych kolorowych cudeniek ;> Aż żałuję, że przed wyprawą nie obrabowałam banku ;)

Takie oto cudeńka stały się moimi cudeńkami:



Te dostałam od Karotki:
  • lakier MIYO Nailed it! z serii metalicznej Jupiter nr 34 - cudowna, mieniąca się choinkowa zieleń,
  • lakier MIYO mini drops Just Fun nr 44 - morski, w rzeczywistości odcień jest duuużo bardziej zielony, głęboki <3
  • cień do powiek MIYO z metalicznej serii odcień Lovely Lucy nr 43 - przecudowny fiolet, roztarty na powiece jest nieco cieplejszy
  • MIYO sypki pyłek, nr 8, który wcale nie jest różowy, ale na skórze mieni się fioletami i błękitami - fajna sprawa, wykorzystam go na pewno do paznokci, a nóż w makijażu znajdzie swoje miejsce ;)

Karotka wie co lubię ;> Z tymi morskościami to trafiła w samą dziesiątkę! No i fioletowy cień <3<3 Ach :)


A te dopadłam:
  • biały, matowy cień do powiek MIYO White nr 01,
  • błyszczyk do ust, który był gratisem (kup dwa produkty MIYO a przy kasie go otrzymasz - uwaga, reklama, takie rzeczy tylko w drogerii Jasmin ;>) wybrałam odcień cukierkowy, malinowy Candy nr 10 - jednak muszę przyznać, że koloru to on praktycznie nie daje :P 
  • lakier z serii Nailed it! odcień Suede nr 07 - arcyciekawy, szarawo-fioletowawo-różowo-beżowy odcień, którego dużo ostatnio było na blogach ;)
  • lakier z serii Mini Drops MIX - nie ma numerka ani nazwy, to ciemny, ciepły fiolet z dużymi, błyszczącymi drobinkami, pięknie się mieni, jestem ogromnie ciekawa efektu na paznokciach
  • lakier z serii Mini Drops Lilac Bouquet nr 41 - prześliczny liliowy odcień ;>

Kto zazdrości, ręka w górę ;))
Macie może któregoś cudaka?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...