niedziela, 24 czerwca 2012

Makijaż: Inspired by places - Kenia

Witajcie,

zaczął się nowy tydzień w projekcie "Inspired by places" organizowanym przez Trust, zapraszam do niej, kliknijcie po prostu baner po prawej ;) Pora na... Kenię! ;>

Przyznaję, że nie to chciałam zmalować jako pierwsze, miał być makijaż graficzny, ale mój brak zdolności znów mnie przerósł, wprowadziłam więc w życie plan B, a nawet C ;> A zainspirowałam się nie pięknymi zdjęciami zachodu słońca, nie fauną ani florą ;>, a... flagą Kenii! :)

Flaga zapożyczona z Wikipedii:

Będzie trochę dziko (choć dzika mina mi zupełnie nie wychodzi, więc znowu macie słodziaka w dzikim, dziwnym makijażu na fotkach ;>), brudno i ciemno ;> Klimatycznie ;)













Użyłam:
Oczy: baza Hean, biały cień MIYO White 01, czerwień z paletki Sleek Curacao, zieleń MIYO Moss 30, czerń z tejże paletki, liner czarny Essence, tusz Oriflame (o którym więcej niedługo), czarna kredka Essence na linii wodnej.
Twarz: podkład + rozświetlacz La Rosa, korektor elf, bronzer La Rosa.
Usta: WIBO nawilżająca pomadka 08.


Co tu dużo mówić, mnie mój wynalazek bardzo przypadł do gustu, szczególnie ta czerń na dolnej powiece, i świetnie się w nim czuję. ^^

A Wam jak się podoba? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...