wtorek, 19 czerwca 2012

Makijaż: Czyżby znowu Bora-Bora? ;)

Witajcie,

kiedy przeglądałam swoje pliki z makijażami, natrafiłam na niedawno zmalowany makijaż, który idealnie wpisuje się w tydzień Bora-Bora, czyli zabawę organizowaną przez Trustmyself (klikać baner po prawej!). A czemu? Oczywiście przez kolory! :D 

Make-up jest prosty i energetyczny, użyłam praktycznie tylko dwóch cieni, nie licząc rozświetlenia - błękitu i soczystej, jasnej zieleni, a także niebieskiego linera ;> 







 Ciemne usta sobie można darować ;P

Użyłam:
Oczy: od wewnętrznego kącika - MIYO Vanilla, błękitny cień z paletki Sleek Curacao, jasny zielony cień z tej samej paletki, kreska - niebieski liner w żelu WIBO, tusz Oriflame.
Twarz: Hmm, któryś z podkładów testowałam, więc wygląda to masakrycznie :P Poza tym róż Sleek Flamingo;
Usta: szminka Rimmel Heartbreaker ;>

I co Wy na to? Jest moc?? :>>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...