niedziela, 17 czerwca 2012

Makijaż: Inspired by places - Bora-Bora

Witajcie,

nadszedł czas, żeby rozpocząć długo oczekiwaną zabawę, organizowaną przez Trust "Inspired by places". Będziemy bawiły się z niesamowitymi inspiracjami przez siedem tygodni ;> Po szczegóły, listę uczestniczek oraz przepiękny makijaż Trust rozpoczynający zabawę zapraszam tutaj: http://trustmyself-make-up.blogspot.com/2012/06/inspired-by-places-zaczynamy-zabawe-z.html znajdziecie się tam również klikając baner po prawej. 



Zaczynam zabawę i ja, mamy tydzień Bora-Bora. Posłużyłam się kilkoma zdjęciami, zapożyczonymi z Internetu:




Widoki są niesamowite, prawda?

Zainspirowałam się więc... kolorami ;> Znajdziecie u mnie biel chmur/spienionych fal, turkus i błękit nieba, morskość płytkiego gdzieniegdzie morza, zielenie traw i drzew. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)









Myślę, że z niebieską kreską też byłoby fajnie ;) Zakryłaby przynajmniej ślady od tuszu ;>>>

Kolory na żywo przechodziły płynnie, nie wiem czemu, ale kolejnym kolorem, które mój aparat często nie widzi (prócz różowego) jest morski :P Tak jak nie widział lakieru, tak nie widzi zawsze tego pięknego cienia.

Nic wielkiego hiper mega trudnego, ale myślę, że byłby fajny na jakąś plażową imprezę ;>

Użyłam:
Oczy: od wewnętrznego kącika, górna powieka - biały, matowy cień MIYO 01 White, błękitny cień z paletki Sleek Curacao, morski cień Inglot 316, trawiasta zieleń z paletki Sleek Curacao, ciemna zieleń MIYO Moss 30, na dolnej powiece od wewnętrznego kącika: biel MIYO, turkus z paletki Sleek Curacao, zieleń MIYO;
Twarz: podkład La Rosa, róż Sleek Flamingo;
Usta: szminka NYX Tea Rose, błyszczyk MIYO Candy.

I co sądzicie? ;>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...