środa, 13 czerwca 2012

Pazurkowo: Na granacie błyszczy... Zoyka

Witam,

pomęczę Was Chloe jeszcze raz ;> Otóż, zgodnie z radą Antii nałożyłam ją na... ciemny lakier ;) A konkretniej na piękny, bardzo ciemny, z lekkim shimmerem granat -  Oriflame Midnight Blue. A topikiem jest oczywiście Zoya Chloe ;) Co tu dużo gadać, tak wyglądają w duecie:







Granat z Orfilame - jedna warstwa (!),
Zoya dla fajniejszego efektu dwie :)
Całość trzyma się dzięki świetnej Zoyce aż do dzisiaj, w stanie niemal idealnym, a malowałam przed weekendem ;>
Edit: Przechwaliłam :P Wieczorem pojawił mi się pierwszy odprysk ;D

I jak Wam się podoba? Bo ja przyznaję, że mnie szalenie!

PS. Ponoć jest tańszy i dostępny odpowiednik tych flejksów z My Secret (drogerie Natura). Także, jak Was kusi polecam tam się rozejrzeć :D


Poza tym ogłaszam okres niemocy makijażowej. Pomijając wszelkie konkursy i ślepe jury, w których już brać udziału nie będę, dopóki nie będę malować dużo lepiej, brakuje mi inspiracji, chęci i sapozaparcia do nauki. Mam nadzieję, że ta niezdolność do malowania szybko minie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...