niedziela, 10 czerwca 2012

Pazurkowo: MIYO Tropicana we współpracy z flejksami

Witajcie,

miało być więcej pazurków - więc będzie. A pokażę Wam kolejny lakier MIYO z serii Nailed it! A konkretniej odcień o nazwie Tropicana nr 16. To taka pomarańczowa czerwień albo czerwonawy pomarańczowy ;) Bardzo fajny odcień, spodobał mi ;>> Ładnie kryje po dwóch warstwach, choć ja z zwykle dla pewności dam i trzecią. Trzymał się kilka dni, ale dość szybko zaczęły się ścierać końcówki. Zdecydowanie lepiej sprawiły się u mnie turkus i błękit niż te czerwienie. Cena tych lakierów jest bardzo przyjemna bo 4,99 zł, a wybór kolorów bardzo duży. Ja tam polecam, czemu nie ;)

Na żywo odcień jest nieco intensywniejszy. Tutaj widać lekko starce końcówki, więc... potraktowałam go flejksami z ZOYA a konkretniej panią imieniem Chloe ;) W duecie prezentują się tak:








I jak? Lubicie takie odcienie? ;> Macie lakiery MIYO?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...