sobota, 23 czerwca 2012

Pielęgnacja: Rewitalizujący żel pod prysznic bambus z miętą The Secret Soap Store

Witam,

miało być dziś co innego, ale nie wyszło, więc będzie opinia :P

Na spotkaniu blogerek otrzymałam między innymi taką oto próbkę żelu pod prysznic od The Secret Soap Store. Z serii rewitalizującej - "ożywianie" o zapachu bambusa z miętą


Zapach ten jest świeży i ładny, ale nie jakoś specjalnie intensywny. Nie utrzymuje się na skórze po kąpieli. Próbka, choć mała (o nieznanej mi wielkości w ml, to jakieś 50 ml pewnie), starczyła na kilka porządnych kąpieli - a to zasługa gęstości, a co za tym idzie wydajności tego żelu. Żel jest gęsty (taki ciągnący się ;>), w miarę dobrze się pieni, myje jak myć powinien i nie wysusza. Po kąpielach zauważyłam, że jest miękka i lekko nawilżona (hmm, czyżby? ^^). Za to plus.

Cena to ponoć jakieś 18,99 zł za 200 ml tego kosmetyku. 

Czy kupiłabym? Może tę albo inną wersję, choć cena i dostępność są lekką zaporą.
Czy polecam? Tak, jest całkiem przyzwoity, nie mam mu nic za złe.

Moja ocena: 5/5

Miałyście może z nim do czynienia?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...