wtorek, 5 czerwca 2012

Pazurkowo: ZOYA w akcji ;) Czyli przedstawiam Wam moje nowe dzieci Chloe i Cho.

Witam,

nie pochwaliłam się jeszcze wygraną u Antiii, gdzie za hasło reklamowe otrzymałam od sklepu nailco.pl dwa lakiery marki ZOYA. Konkretniej - beżowy, kremowy z delikatnymi drobinkami, śliczny odcień CHO oraz top coat z różowymi, pomarańczowymi, złotymi i zielonymi drobinkami CHLOE. Lakiery ogromnie mi się podobają, szczególnie topik (tzw. holograficzny), który jest, uwaga, moim pierwszym ;> I już wiem, że nie ostatnim. Krótka demonstracja na pazurkach, które może nie są idealne, ale co z tego :P ;)



Z lampą





Lakiery trzymały się bardzo dobrze, z trzema warstwami (trochę przesadziłam, bo z dwiemia już było idealnie) 5 dni bez odprysków, bez startych końcówek, aż w końcu zmyłam je z nudów ;> Także nie jest źle, wręcz przeciwnie jest świetnie. Beżowy mi zabąbelkował, obawiam się jednak, że dużo w tym mojej winy i braku umiejętności ;)
No i co tu jeszcze, lakiery mają aż 15 ml pojemności! Ceny prawdę mówiąc nie znam, na stronie tego sklepu chyba nie da się zakupić lakierów prywatnie, jeśli się mylę poprawcie mnie.

I jak Wam się podobają? Macie, lubicie? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...