środa, 1 lipca 2015

Sweet, sweet purple

Witam,

lato zobowiązuje. W końcu to lato raczy nas eksplozją soczystych kolorów! Postanowiłam pójść tym razem w makijażu w tę chłodniejszą, turkusowo-chabrowo-fioletową stronę, stworzyłam się taki dymkowaty mix na powiekach, przyozdabiając je połówkami sztucznych rzęs oraz jasnoróżową pomadką na ustach.

Ten makijaż, jak większość moich - spontaniczny i nie przemyślany, przypomniał mi jak bardzo kocham niebieskości i w ogóle wyraziste barwy. Taka zabawa kolorami to jedna z najlepszych terapii i pocieszaczy, jakie dla mnie istnieją. Nic tak nie odprężą i nie poprawia humoru jak pozytywna dawka makijażowego szaleństwa.

Mam nadzieję, że makijaż, choć dla wielu z Was szokująco zbyt niebieski i słodki, spodoba się Wam i zainspiruje Was do zabaw z kolorami! ;)






Straciłam niestety zdjęcia z karty pamięci na moim małym, wrednym telefonie - a miałam tam zrobione zdjęcia produktów (zawsze je fotografuję na szybko, żeby potem nie wytężać zbytnio zawalonych bzdurami czeluści pamięci), tak więc napiszę Wam tylko te produkty, które pamiętam, że na pewno zostały użyte.

Użyłam:
oczy: cienie do powiek KOBO Professional - letnie neony, jesienne cacka i te ze stałej serii, opalizujący na fiolet pigment KOBO - Violet Blush, tusz GOSH Catchy Eyes, rzęsy Neicha połówki, niebieska kredka My Secret, 
usta: pomadka w kredce My Secret Pink Power.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...