sobota, 9 lutego 2013

Makijaż: Kolory Tęczy - niebieski, fiolet i pomarańczowy

Witam Was,

pora na kolejny makijaż w ramach projektu Kolory Tęczy. Tym razem bawiłyśmy się trzema wskazanymi kolorami - niebieskim, fioletem i pomarańczowym. Przyznaję, nie szło mi to zupełnie. Kombinowałam wielokrotnie, aż w końcu zmalowałam coś, co w miarę sensownie wygląda :) Postawiłam na szalony mejkap oczu w niebieskościach i fioletach, a także pomarańczowe policzki i usta. Niezbyt to ze sobą gra, ale to w końcu zabawa, prawda? :) Zapraszam do oglądania!







Użyłam:
twarz: podkład Revlon Colorstay Buff, puder Mariza, róż Sleek Life's Peach, na ustach farbka Sleek Lava;
oczy: baza Hean, tusz Gosh, set do brwi Oriflame, NYX Milk, Inglot 371, błękit ze Sleek Curacao, biel ze Sleek Au Naturel, granat ze Sleek Glory, fiolet ze Sleek Bad Girl, fiolet ze Sleek Darks, turkus ze Sleek Glory.

 W ramach bonusu inny mejkap z tym połączeniem, z którego jednak nie do końca jestem zadowolona.


A Wy kiedykolwiek miałyście w makijażu te trzy kolory na raz? :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...