wtorek, 26 lutego 2013

Makijaż: Kolory Tęczy - czerwień, żółć i niebieski

Witajcie,

pora na mój mejkap z szóstego tygodnia projektu Kolory Tęczy. Dwa dni spóźniony, ale w końcu udało mi się zmalować... właśnie, co takiego? Coś dziwnego - to na pewno :) Do dyspozycji miałam trzy kolory - czerwień, żółty oraz niebieski, postanowiłam zrobić z nich potrójną kreskę. A wyszło coś takiego:





Zoom na usta - na nich Max Factor Ruby Tuesday.
 





Użyłam:
twarz i usta: Rimmel Wake me up Ivory, puder Mariza, Sleek Coral, Max Factro Ruby Tuesday;
oczy: NYX Milk, Gosh Catchy Eyes, Hean Stay On, cienie - Inglot 483, granatowy Kryolan, Miyo Sunrise, Inglot 371 (zapomniałam zaznaczyć na zdj. ;) to ten kwadrat), NYX Sunrise, My Secret 319 i Inglot 349, biel ze Sleek Darks.


I jak Wam się podoba? Jest inaczej, coś powinnam poprawić (precyzję, hę?)? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...