niedziela, 23 września 2012

So Sweet Blog Award i... pierwsze urodziny bloga!

Witam kochane Was w rok po tym jak postanowiłam, nie wiedzieć czemu, pod wpływem jakiegoś magicznego impulsu... założyć bloga i stać się częścią tego świata. Było niewinnie, było dziwnie... potrzebowałam jakichś wrażeń, oglądając różne paletki cieni na Allegro spostrzegłam niezwykle kompozycje kolorystyczne, tak i to były właśnie Sleeki. Mój wybór padł na Storm, która, cóż, miała się nadawać zarówno do pracy jak i na wyjście. Zaczęłam zabawę. Wcześniej była tylko kredka i korektor, z czasem w liceum zaczęłam "kreskować" oczy, potem w połowie studiów poszedł w ruch tusz... ale to co się stało ze mną w okolicach 23 września roku poprzedniego przechodzi ludzkie pojęcia... I to nie tylko dlatego, że niedługo po Storm zakupiłam również Bad Girl i pierwsze róże Suede i Pomegranate, ale również dlatego, że z jakiejś uciszonej potrzeby zapragnęłam jakiegoś szaleństwa, zapragnęłam kolorów, które rozweseliłyby moje ponure myśli i dały swego rodzaju orzeźwienie. Rozpoczęłam więc szaleństwa z makijażem. Chciałam się nauczyć malować, chciałam się rozwijać w dziedzinie, o której wcześniej nie miałam bladego pojęcia, potrzebowałam swojego miejsca, gdzie pielęgnowałabym tę kolorową i twórczą cząstkę siebie, a gdzie otrzymałabym pomoc i cenne rady - tak powstał ten blog. I choć wiele się od tego czasu zmieniło, wiele Sleeków przybyło (wspominam wciąż o nich, bo są nierozerwalną częścią tego etapu w moim życiu), i choć były wzloty i upadki, a także wiele wątpliwości, wiem jedno - ten blog dał mi naprawdę wiele. Nie dość, że trzyma mnie pionowo, gdy los sobie ze mnie kpi, to jeszcze poznałam dzięki niemu wiele fantastycznych osób! No i nie wspomnę już o moim ostatnio niesamowitym szczęściu do gier losowych ;P I tak sobie myślę, jeśli są tu osoby, które jeszcze się zastanawiają nad tym, czy pisać, odpowiem - TAK, pisać! To będzie Wasze miejsce, Wasza cząstka, pielęgnujcie ją, a dostarczy Wam wiele radości i satysfakcji. Tak jak mnie, tak jak wielu z nas :) Myślę, że dobrze rozumiecie o co mi chodzi. 
Rok temu (i 8 palet i 4 róże Sleeka temu), pod wpływem impulsu założyłam blog. Minął rok, kiedy to przewinęło się przez niego mnóstwo niesamowitych, przemiłych, cudownych i inspirujących ludzi, którzy wracają, wspierają, z którymi nawiązuję znajomości również w tzw. realu - to wyświechtane "dzięki Wam" teraz mi towarzyszy - dziękuję Wam kochani, że jesteście :*


So Sweet Blog Award

Przyznaję, że nie spodziewałam się tylu nominacji. Byłam zaskoczona i jednocześnie przeszczęśliwa czytając na Waszych blogach, jak to moje malunki są dla Was inspiracją. Nawet nie wiecie, ile to dla mnie znaczy i jak bardzo cieszę się, że główne założenie tego co robię - inspirowanie, spełnia się! Dziękuję!

Nominacje otrzymałam od przemiłych babeczek - zapraszam do nich serdecznie!!!



A teraz znowu sobie pogadam, często mi się to nie zdarza, gdyż jak wiecie, stawiam zwykle na konkrety i nie biadolę tu, gdy nie trzeba, ale dziś odbiegam od reguły i popiszę trochę - ot taki mały trening dłoni :P

Moje nominacje:

Karotka za prześwietny blog, na którym czytam z zapartym tchem wszystkie notki, nawet takie o produktach, które mnie nijak nie interesują, a tylko i aż dlatego, że Karolina ma ten dar - i wszystko co wyjdzie spod jej pióra czyta się doskonale! Za fajną osobowość, która przyciąga. Za wielokrotne kuszenie. Za to, że stała się koleżanką również poza blogosferą. I za ten śmiech, kiedy dopadła w końcu upragniony cień Miyo. ;))

Trust za Twój ogromny talent i niestrudzony warsztat. Za wyobraźnię i perfekcję. Za to że ZAWSZE zwalasz mnie z nóg swoimi pracami i siedzę z otwartą paszczą gapiąc się w monitor przez dobrych parę minut. Za wsparcie.

Sylwia kolejna kusicielka, która również stała się koleżanką nie tylko blogową, którą miałam już okazję dopaść (hyhy, jak to brzmi) i umalować na wesele. Za to, że nie wybiegła z krzykiem, kiedy zmalowałam jej śliwkę na oku, a wróciła i mogłam naprawić swój błąd. Za to, że jest wspaniałą osobą, a jej blog to istna skarbnica lakierowej wiedzy (i kusicielstwa!). ;*

Klau i Aga Klau Ty wiesz ;) Pominę fakt, że Klau uwielbiam ze względu na osobowość, energię i te nasze pogaduchy i to, że nierzadko powalasz mnie humorem. Za Twoję makijażową wyobraźnię i sposób łączenia kolorów, który zawsze mnie zachwyca. Za Twoje bystre oczęta. Za Wasze kochane świetne, dogłębne, wyczerpujące recenzje i wielkie starania, które wkładacie w blog.

Monika Bardzo lubię Twój blog, bo zwykle piszesz o rzeczach, które mnie interesują i podoba mi się Twój gust kolorystyczny a przede wszystkich te cuda, które wyprawiasz na paznokciach ;>

Antiii Kolejna maniaczka lakierowa na tej liście - uwielbiam Twoje pazury ;> I te lakiery, które pokazujesz, zwykle zwalają mnie z nóg. Jak szukam jakiegoś fajnego odcienia zawsze wchodzę do Ciebie. ;)

Yasinisi Za pasję i ogromny zapał w prowadzeniu bloga, za te Twoje ozdabiane pazury.

Dorotka Za Twoją miłość i lojalność do polskich kosmetyków i ich świetne recenzje.

Monika Naprawdę cieszę się, że w końcu założyłaś blog, czuję się dumna, bo namawiałam Cię do tego ;> Twoje makijaże są coraz to piękniejsze, równie piękne jak Ty. Trzymaj się dzielnie!

Kleopatre Za wsparcie i cenne rady od samego początku istnienia mojego bloga. Ale przede wszystkim za niesamowity wprost blog, na którym znajdziecie nie tylko przepiękne stylizacje paznokci, ale również przecudne makijaże. Uwielbiam do Ciebie zaglądać!

Oczami pasjonatki Za niesamowite, inspirujące i genialne makijaże! Kochane, zachęcam Was do zajrzenia na jej blog, bo dziewczyna ma talent!

http://slauravictormakeup.blogspot.com/ Kochana, Ty wiesz, że ja uwielbiam Twoje prace. Ty wiesz, że masz dla mnie publikować ich więcej. Za to, że, choć się nie znamy osobiście, rozumiemy się doskonale ;)

http://mazidlo.blogspot.com/ Kobieto, jakie Ty masz mejkapy piękne! Podziwiam je nie tylko na blogu, ale i w licznych konkursach, w których z powodzeniem bierzesz udział. 

Maliniarka   Za te Twoje włosy co Ci tak pięknie pofalowały, za urodę, której zazdroszczę jak diabli i piękne makijaże, które zawsze mi się podobają ;)

Kosmetasia Za świetną osobowość i poczucie humoru, za nasze życiowe pogawędki na tablicy ^^ Za Twoje kusicielstwo na blogu. I wiesz, że ja czekam na kolejne makijaże, wiesz prawda??? :P


Oczywiście to nie wszystkie blogi, które odwiedzam i którym kibicuję. Resztę znajdziecie w moich przedługich dwóch blogrollach po prawej - staram się odwiedzać w miarę możliwości je wszystkie ;> 


A tymczasem po tym całym gadaniu żegnam się ładnie, co by się odprężyć przy lekturze, a Wam życzę miłego wieczoru!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...