niedziela, 16 września 2012

Makijaż step by step: Zielono-niebieski ze Sleek Glory

Witajcie,

stwierdziłam, że zrobię dla Was stepik - tak, coś takiego, czego dawno u mnie nie było ;> Padło na paletkę Sleek Glory. A skoro mówimy o Glory... to cóż, nie obędzie się bez zieleni i niebieskości, czyli tego co Gray lubi najbardziej ;> Obiecuję zrobić też coś fajnego w bardziej popularnych odcieniach.

Przepraszam za fotki, są nieco szarawe, światło ciągle niedopisuje.

Tak się prezentuje skończony mejkap oka:



1. Na całą powiekę, zarówno na górną jak i dolną nakładamy bazę pod cienie, ja używam Hean Stay on. Pamiętajcie o tym, żeby powieka była czysta - nie nakładamy na nią podkładu czy pudru, tylko bazę.

2. Na wewnętrzną część powieki ruchomej, pomijając sam kącik, płaskim pędzelkiem (u mnie zwyklaczek z Eco Tools) nakładamy szmaragdowy cień.

3. Tym samym pędzelkiem (chyba że mamy takich więcej ^^) nakładamy niebieski cień zaczynając od miejsca, gdzie skończyła się zieleń aż do końca zewnętrznego kącika. Delikatnie łączymy go z zielenią - tak żeby kolory przechodziły w miarę płynnie, ale nie wymieszały się ze sobą za bardzo - chcę je mieć widocznie oddzielone.

4. Wewnętrzny kącik rozświetlamy (ten krok można zrobić zarówno wcześniej jak i później) lekko złotawym cieniem - i delikatnie łączymy z zielenią.

5. W załamaniu nakładamy odrobinę ciemnego granatu i rozcieramy go ku górze (najlepiej jakimś kremowym czy beżem).

7. A miejsce pod łukiem brwiowym rozświetlamy perłowym beżem.

8. Teraz zajmiemy się dolną powieką, zewnętrzny kącik mniej więcej do tęczówki traktujemy tym samym niebieskim cieniem co na ruchomej na górze...


9. ... i łącząc z nim dodajemy turkusu ;>

10. Teraz jeszcze czarna kredka na linii wodnej.

11. I zwykła kreska linerem.

12. Wytuszowane rzęsy... i to by było na tyle! :>





 
Użyłam:
twarz: podkład i korektor Annabelle Minerals, róż Sleek Rose Gold;
oczy: baza Hean, cienie z paletki Sleek Glory, czarna kredka Golden Rose, tusz Golden Rose;
usta: szminka Airy Fairy Rimmel.


Profesjonalistką, jak podkreślam to zwykle, nie jestem, ale może mój mini stepik Wam się spodoba i spróbujecie coś takiego zmalować ;>

Podoba Wam się? Chcecie więcej stepików? Może jakieś szczególne życzenia? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...