poniedziałek, 14 stycznia 2013

Makijaż: Neonowo, kolorowo, czyli czyste szaleństwo!

Witajcie,

jakiś czas temu szczęka opadła mi z zachwytu, gdy zobaczyłam pewien makijaż, tyle było w nim kolorów, tyle energii, że wprost musiałam, ale to musiałam go zmalować! A chodzi o...  ten szalony mejkap Sylwii. Widzisz? w końcu mi się udało! :)

Oczywiście do zmalowania czegoś tak mocnego potrzebowałam odpowiedniej bazy, która pięknie podbiłaby kolory, w szczególności owe neony... i los chciał, że udało mi się nabyć kredkę NYX Jumbo w kolorze Milk, czyli po prostu białą, która idealnie nadaje się do tego zadania! Kredkę nałożyłam więc na całą powiekę, fajnie podbiła wszystkie kolory, ale czy się sprawdziła również w innych zadaniach... dowiecie się niedługo w osobnej notce ;)

Zapraszam więc Was do oglądania tego szalonego mejkapu, który nieco zmodyfikowałam, ale praktycznie ściągnęłam od Sylwii za jej pozwoleniem oczywiście ;))) Mamy tutaj neonową żółć, zieleń, pomarańcz, soczyste róże, różo-fiolet, turkus i niebieskość oraz grubą czarną krechę. Brzmi fajnie? I wygląda fajnie, same zobaczcie!





Użyłam:
twarz: podkład Wake me up Ivory i duża ilość korektora, puder Mariza, róż Sleek Flamingo;
oczy: Jumbo Milk, Oriflame set, czarny liner Essence, tusz Gosh, Miyo White, cienie ze Sleek Acid - żółty, zielony, pomarańcz, oba róże, róż ze Sleek Good Girl;
usta: szminka Rimmel 16, błyszczyk bezbarwny AA.


I jak, podoba Wam się to szaleństwo? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...