środa, 17 października 2012

Makijaż: Step by step - fiolety, granat, szmaragd

Witam, witam,

a dziś ciemny i mroczny makijaż tylko dla odważnych :D Niemniej jednak, te z Was, które boją się takich odcieni może spróbuję połączyć je w nieco delikatniejszej wersji? :) Próbujcie i nie bójcie się ich, jeszcze się okaże, że bardzo Wam w nich do twarzy! :D



Użyłam bieli (która się nieco przybrudziła), liliowej perły, burgundu (który jednak w połączeniu bardziej przypomina śliwkę), ślicznej, ciemnej niebieskości, i ciemnych szmaragdów. Zapraszam na stepik.


1. Na całą powiekę nakładamy bazę pod cienie - najlepiej wklepać ją i dobrze rozsmarować opuszkami palców, można też użyć twardego pędzelka. U mnie to Hean Stay on.

2. Znów zaczynamy od wewnętrznego kącika górnej powieki i kierujemy się do zewnątrz. Rozświetlamy wewnętrzny kącik bielą. U mnie niezawodny Miyo White.

3. Po bieli nakładamy śliczny perłowy liliowy cień, mniej więcej do połowy powieki, delikatnie łączymy go z bielą. U mnie to Lilac Allen ze Sleek Me, myself & eye.

4. Po liliowym cieniu bierzemy się za burgund, który nakładamy delikatnie aż do zewnętrznego kącika. Znów delikatnie łączymy z liliowym cieniem. U mnie to Chris de Burgundy ze Sleek Me, myself & eye.

5. Rozcieramy te dwa cienie ciemnym niebieski, jednocześnie zaznaczając załamanie, kierujemy się ku górze. U mnie to cień Picadilly ze Sleek Glory. 

 6. Miejsce pod łukiem brwiowym traktujemy lekko bielą, jednocześnie rozcierając granicę niebieskiego cienia. Znów Miyo White.

7. Bierzemy się za dolną powiekę, tutaj możecie oczywiście nałożyć tego cienia mniej - wszystko zależy od budowy Waszych oczu. Ja lubię tak grubiej :> Nałożyłam ciemny szmaragd, idąc od zewnętrznego kącika z w stronę wewnętrznego, tak mniej więcej do połowy powieki, potem odrobinę jaśniejszego szmaragdu, roztarłam bielą. U mnie to cień Envy ze Sleek Bad Girl, Sleek Glory - District i Mito White.

 8. Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie namalować kredki. Ot taka delikatna, lekko wychodząca poza kontur oka. U mnie to czarny liner w żelu Essence. Ponadto czarna kredka na linii wodnej - Golden Rose Khol.

9. Tuszujemy rzęsy i koniec ;) U mnie tusz Golden Rose City Style.




Użyłam:
twarz: podkład Annabelle Minerals Natural Light, róż Nude AM;
oczy: baza Hean, cienie - Miyo White, Sleek Glory - Picadilly, District, Sleek Bad Girl - Envy, Sleek Me, Myself & Eye - Lilac Allen, Chris de Burgundy, czarny liner Essence, kredka Golden Rose, tusz GR City Style.


Co Wy na to? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...