środa, 31 października 2012

Makijaż Zainspiruj się naturą: Owoce - owoce leśne

Witajcie,

to już drugi tydzień (według mnie, ja się trochę spóźniam ^^) projektu pomysłu Karoli "Zainspiruj się naturą". 

Jako że tym razem inspirujemy się owocami, ja wpadłam na dość... dziki pomysł i zmalowałam coś co przypomina... owoce leśne! Mamy tutaj i jagodę i jeżynę i borówkę na powiekach, a także malinę na polikach i ustach. Powieki zmalowałam przy użyciu paletki Sleek Darks, policzki to zasługa Sleek Pomegranate, mojego ulubionego różu na ten okres w roku, a usta to nowość w kosmetyczce, czyli nieziemska szminka Kryolanu (więcej o niej niedługo!) ;)








Użyłam:
twarz: podkład Annabelle Minerals, róż Sleek Pomegranate;
oczy: baza Hean, cienie z paletki Sleek Darks, czarny liner Essence, tusz Golden Rose, czarna kredka GR;
usta: szminka Kryolan LC334

I jak Wam się podoba? :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...