czwartek, 29 listopada 2012

Makijaż: Ciemno i jesiennie z Catrice

Witajcie,

od czasu kiedy Klau sprezentowała mi paletkę cieni Catrice OMG I Want That! używam jej namiętnie - co mnie, wariatce, która lubi mieć na powiekach codziennie coś innego, zdarza się nieczęsto. I cóż, odkąd ją mam wyjątkowo sięgam po ten piękny ciemny brąz z drobinkami, który już wygląda niemal jak czerń, a także o dziwo, po rudość! Zmalowałam dla Was mejkap, który w podobnych formach gości u mnie ostatnio bardzo często - rozświetlony kącik bielą oczywiście, brąz na całej ruchomej powiece, od załamania ku górze miedź, dolna powieka brąz i zieleń. Do tego brązowy liner, również od Klau, wytuszowane rzęsy i tyle :)










Użyłam:
twarz: Annabelle Minerals Medium, bronzer Vipera, róż Astor Peachy Coral;
oczy: baza Hean, cienie z paletki Catrice OMG I want that! - ciemny brąz na całości, rudy w załamaniu, zieleń na dolnej powiece, Miyo White, brązowy liner Essence, tusz Gosh Cathy Eyes, czarna kredka Golden Rose;
usta: błyszczyk Gosh Soft Coral.


Mnie się bardzo podoba, a Wam? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...