wtorek, 3 listopada 2015

Smokey Nudes

Witam Was,

przydymione oko to chyba mój najbardziej ulubiony makijaż. Z tymże moje "smoki" nie zawsze są tak tradycyjne, często je urozmaicam albo maluję w różnych kolorach, niemniej jednak nie obce mi są mniej lub bardziej typowe makijaże smoky eye - taki też dziś Wam zaprezentuję.

W użyciu cudna paletka cieni do powiek My Secret Smokey Nudes, o której więcej było w ostatniej notce. Dymek będzie więc skomponowany w odcieniach ciemnego brązu. Mam nadzieję, że choć ten mejkap jest wyjątkowo prosty i mało odkrywczy, spodoba się Wam ;))




Użyłam:
oczy: My Secret Smokey Nudes eyeshadow palette, cream eyeshadow from My Secret Fairy Tale palette, Melkior eyeshadow base, My Secret Big Eye black eye pencil, My Secret I love my style mascara, MIYO gel for brow, KOBO brow eyeshadow Ash,
twarz: L'Oreal True Match foundation 1N 2N, Catrice Prime and Crime powder, Lirene Shiny Touch mineral bronzer and blush, KOBO Nubian Desert bronzing powder, Rimmel Lasting Finish concealer Porcelain, L'Oreal True Match concealer Ivory, Melkior Spring Shine highlighter, Karaja powder,
usta: Sensique Satin Touch 230 Purple Class.

A jak to jest z Wami, lubicie przydymione oko w makijażu? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...