niedziela, 1 listopada 2015

Fairy Tale

Witam Was,

złoto w makijażu potrafi zrobić całą robotę. Zwykle gra główną rolę, choć równie cudownie wygląda w drugim rzędzie. Dodaje makijażowi uroku, elegancji i przykuwa wzrok. Nie sposób przejść obok złotka obojętnie!

Ostatnio na blogu pokazywałam Wam jesienną paletkę My Secret Fairy Tale, gdzie właśnie znajduje się jeden z najpiękniejszych złotych cieni, z jakimi miałam do czynienia. Zmalowałam dla Was przykładowy, bardzo prosty i dość lekki mejkap przy użyciu cieni z tej paletki, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Pomijając kilka produktów, cały makijaż został zmalowany przy użyciu kosmetyków marek własnych Drogerii Natura - są to więc dość tanie i łatwo dostępne produkty ;)



Użyłam:
oczy: My Secret Fairy Tale eyeshadow palette, My Secret I love my style mascara, My Secret I love my style eyeshadow stick Warm Nude and Shimmer Bronze, My Secret Big Eye pencil in black, My Secret Waterproof eyeliner - Brązowy, KOBO brow shadow - Ash, Melkior eyeshadow base, MIYO Clever Brow gel, 
twarz: KOBO Highlighter Moonlight, Rimmel Lasting Finish concealer Porcelain, KOBO Matte Blusher - Marsala, KOBO Bronzing Powder - Nubian Desert, Astor Skin Match Protect foundation - Ivory, Catrice Prime and Fine powder, L'Oreal True Match concealer Ivory, 
usta: Sensique Satin Touch lipstick 225 Liberty, KOBO lip pencil 108 Sensual Purple.


Jak Wam się podoba? Lubicie używać złota w makijażu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...