sobota, 28 listopada 2015

Teal glitter blob

Witajcie,

nadszedł ten czas kiedy spokojnie możemy zacząć sięgać po więcej błysku w makijażu, nawet o takiej mocy rażenia jak brokat! Dałam na chwilę odpocząć brokatowym kreskom, a skupiłam się na dwóch innych akcentach, w których można użyć takiej błyskotki. Mianowicie - wewnętrzne kąciki oka oraz środek ruchomej powieki. Żeby było ciekawiej, wewnętrzne kąciki zrobiłam w żywym, morskim kolorze, natomiast ten delikatniejszy, srebrny błysk wklepałam w środek powieki ruchomej.

Reszta makijażu jest dość stonowana - brązy i brązo-czerwienie, a widoczna brązowa kreska oraz sztuczne rzęsy wzmacniają tylko wieczorowy efekt makijażu. Tak dużo się dzieje na powiekach, że usta pomalowałam na bladoróżowo :)

Mam nadzieję, że ten mejkap Was zainspiruje!



Użyłam:
oczy: morski liner Golden Rose Extreme Sparkle nr 104 i srebrny nr 101, cienie Makeup Geek - Beaches and Cream, Bada Bing, Mocha, Latte,  Taupe Notch, Cocoa Bear wraz z Bitten, Country Girl, Sea Mist, Glass Slipper,  cielisty cień Pierre Rene, baza Melkior, żel do brwi Bell, brązowy liner w pisaku Pierre Rene, maskara MIYO Envy my eyes, poletka do brwi KOBO, kredka REVLON Colorstay Matte Espresso, rzęsy Neicha nr 517,
twarz: róż Makeup Factory Sheer Rose, brązer KOBO Nubian Desert, rozświetlacz Melkior Winter Glow, puder sypki KOBO, podkład Astor Skin Match Protect Ivory, korektor L'Oreal True Match Ivory, podkład Melkior Natural Beige, korektor Rimmel Lasting Finish Porcelain,
usta: KOBO Matte Liquid Lipstick 405 Passiflora Tea.


A Wy lubicie brokatowe akcenty w makijażu? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...