poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Makijaż: Disney Princess - Jasmine

Witam Was serdecznie,

tak, jestem nieco nienormalna... wzięłam na swoje barki kolejny projekt, mimo że ledwo wyrabiam się z obecnymi. Zdążyłam dopiero co zakończyć Inspired by places, cały czas maluję kucyki, a teraz zgodziłam się, ba! bardzo chętnie wzięłam udział w zabawie... inspirowanej księżniczkami Disneya. Tak, dobrze widzicie. Więcej informacji o niej znajdziecie TUTAJ (oraz nasze prace po kliknięciu na baner po prawej). Dobra wiadomość - jeśli tematyka Was zainteresowała, cały czas możecie się przyłączać do zabawy! :)

Ekhem, ja znowu trochę pojęczę. A dlaczego? Bo znów nie jestem zadowolona ze swoich makijaży. Prawdę mówiąc, ostatnio nie wyszedł mi żaden, a to ostatnio trwa nieco zbyt długo. Brakuje mi weny, pomysłów i fachu w ręku (ciągle maluję niestarannie:P). Wynikiem tego wszystkiego będzie poniższy próbny makijaż, które wyszedł dość przeciętnie (w sumie zmalowałam dwa, drugi jeszcze gorszy, a trzeci raz tego samego malować mi się po prostu nie chce), z użyciem złotych odcieni oraz niebieskości. Mam nadzieję, że połączenie przypadnie Wam do gustu, przymknijcie proszę oko tym razem na bezsensowność całej reszty ;> Aha, na dodatek też lekko spóźniony, bo tydzień Jasmine skończył się wczoraj (teraz trwa Śnieżki ;D).

Mejkap z użyciem kremowego złotka ze Sleek Glory, złota ze Sleek Storm, granatu ze Sleek Glory i na pewno jeszcze błękitu (prawie mięty) ze Sleek PPQ, do tego ciemniejsza szminka, co by trochę pasowała do Jasmine ;>:






To może zapytam inaczej, czy podoba Wam się połączenie niebieskości ze złotem? Malujecie się w ten sposób?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...