środa, 22 sierpnia 2012

Pazurkowo: Szmaragdowo mi - MIYO Jupiter

Witajcie,

chciałam Wam jeszcze przybliżyć nieco szmaragdowy lakier, który swego czasu dostałam od kochanej Karotki. Jest to Miyo z serii metalicznej o nazwie Jupiter nr 34. Kolor to taka szmaragdowa czy też choinkowa ciemna zieleń - przepiękny, chłodny odcień. Poza tym metaliczne wykończenie (poprawcie mnie jeśli się mylę, nie znam się jeszcze na wykończeniach ;>), pięknie mieniące się, odrobinę na srebro. Cuudo!

Prezentuje się tak (dwie warstwy, choć już jedna ładnie kryła):







 Ten tu towarzyszący to piękny topper Circus z Essence, kupiony przez Sylwię :P :>



A co najlepsze trzymał się u mnie naprawdę długo! Bo prawie tydzień :P Serio. Zwykle ich lakiery trzymają się u mnie góra 4 dni bez naruszeń.

Cena: 4,99 zł
Dostępność: Internet, Jasmin, małe drogerie.
Pojemność: 8 ml
Nazwa i numer: Jupiter, nr 34.
Wykończenie: metaliczne


Lubicie? :>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...