niedziela, 17 lutego 2013

Makijaż: Kolory Tęczy - zieleń, niebieski, i... zobaczycie

Witajcie,

dziś ostatni dzień 5ego tygodnia projektu Kolory Tęczy, więc pora w końcu na moją propozycję. Przyznaję, miałam problem. I właściwie nie z makijażem a ze światłem i za żadne skarby nie udało mi się zrobić dobrych zdjęć. Tak więc zaserwuję Wam dwie wersje makijażu, w których obu zeżarło niektóre kolory, ale będę dobra i powiem Wam, jakie to były :D


Dwa kolory były narzucone, a więc zieleń i niebieski, w pierwszym mejkapie dorzuciłam fiolet oraz taki wrzos, róż? którego cóż, nie za bardzo widać ;) Wyszło coś takiego:






Użyłam:


W drugim do zieleni i niebieskości dorzuciłam... róż i złoto, których niemal zupełnie na zdjęciach nie widać. W załamaniu jest w zewnętrznej części śliczny landrynkowy Peach Melba ze Sleek Good Girl, roztarte różem Sleek Rose Gold, i w wewnętrznej części złoto La Rosa Gold. Widać tylko trochę Rose Gold :P

Zbliżenia w z braku dobrego światła wyjść nie chciały, ale chyba na całości wygląda to całkiem ciekawie, same zobaczcie ;)


Użyłam:


A Wy co byście dorzuciły do duetu zieleń i niebieski? Podobają Wam się moje propozycje, czy niekoniecznie? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...