niedziela, 10 lutego 2013

Mani: Koralowy Bell na wiosnę!

Witajcie,

a dziś nareszcie o lakierze i to nie byle jakim, bo... przywołującym wiosnę! Tak, tak, znowu to robię, ale mam nadzieję, że tym razem podziała. Mowa o prześlicznym koralowym lakierze od Bell - a konkretniej o numerku 02 z serii Glam Wear Neon Colour (tak, tej letniej).




Pojemność: 10 g
Cena: ok. 10 zł
Dostępność: Produktów Bell - bardzo dobra, drogerie większe i mniejsze. Ale ten lakier to letnia kolekcja, więc nie mam pewności, czy jeszcze go dostaniecie (w mojej Naturze nie widziałam tej serii). Ewentualnie polujcie na najnowszą Glam Wear Glossy Colour (404 wygląda podobnie) ;)



Lakier dostałam od kochanej Klau jeszcze na jesieni, ale właściwie dopiero teraz przyszła na niego odpowiednia pora, więc poszedł w ruch. Mocny ruch :)

To śliczny, intensywny koral, lekko neonowy o kremowym wykończeniu. Lakier bardzo dobrze kryje - wystarczą dwie cienkie warstwy. Nie zauważyłam smużenia, nakłada się dobrze, jest odpowiednio gęsty, nie rozlewa się na skórkach. Pędzelek należy raczej do tej szczuplejszej grupy, mimo to jest dla mnie bardzo wygodny. Co do trwałości - jestem z niej mocno zadowolona, lakier trzyma się u mnie bez uszczerbku około czterech-pięciu dni, po czym zaczynają się drobne odpryski i pęknięcia. Końcówki się na całe szczęście nie ścierają. Lubię go szalenie i ostatnio namiętnie używam ;)


 

Co więcej, jest idealny partnerem dla pomadki, o której dopiero co pisałam, zapraszam na notkę o niej TUTAJ. Udał się duecik :D


Jak dla mnie to idealny wiosenny duet. A Wam jak się podoba? :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...