sobota, 18 lipca 2015

My Secret - letni lakier Lemon

Witam,

wiecie że uwielbiam żółcie na paznokciach? Szczególnie upodobałam sobie te rozbielone, jasne cytrynki i inne smakowitości. Dziś pokażę Wam jeden z moich nowszych lakierów w tym odcieniu - piękny My Secret z letniej kolekcji Hot Colors, numerek 244 Lemon.


Odcienia może bym cytryną nie nazwała, jak patrzę na ten lakier to na myśl przywodzi mi nazwa bananowe smoothie, albo banana drink ;) Jest też niestety odrobinę ciemniejszy na paznokciach niż wydaje się być w buteleczce. Ma moje ulubione - kremowe wykończenie! Niemniej jednak świetnie się rozprowadza po płytce, nie tworzy smug, nie bąbelkuje, a do tego naprawdę dobrze kryje - do idealnego pokrycia wystarczyły mi raptem dwie standardowe warstwy produktu. 

Bardzo lubię lakiery My Secret nie tylko ze względu na śliczne odcienie, ale i niską cenę (6,99 zł za 10 ml) oraz bardzo dobrą trwałość na moich paznokciach. I tutaj znów się nie zawiodłam, bo lakier noszę już tydzień, a pomijając jeden malusieńki odprysk, całość wygląda całkiem dobrze - lakier nawet nie popękał a końcówki nie starły się.




 Lubię, lubię, lubię! A Wam jak się podoba? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...