wtorek, 18 września 2012

Makijaż step by step: Na bogato - granat, złoto i szmaragdy

Witajcie,

miało być więcej stepów - będzie ;D Dziś mam dla Was propozycję dość bogatą, bo znajdą się tu granat, złoto i szmaragdy ;) Będzie ciemno, ale świetliście. Mam nadzieję, że Was zainspiruję i pobawicie się takim połączeniem ;>

Makijaż dedykowany dwóm ukochanym wariatkom - Karotce i Sylwii, posiadaczkom Sleek Storm i Bad Girl :*** Zdaję sobie sprawę, że nie odważycie się na niego xD Także to pierwszy ale nie ostatni mejkap dla Was ;>


Końcowy makijaż oka prezentuje się tak:





1. Na całą powiekę nakładamy bazę pod ciebie (naprawdę całą, aż pod brwi, również na dolną!). A wewnętrzny kącik delikatnie rozświetlamy najjaśniejszym perłowym cieniem ze Sleek Storm.

2. Na całą powiekę ruchomą nakładamy ciemniejszy granat z Bad Girl - tak aby nie wychodzić poza zarys oka i nie przekraczać załamania.

3. Na załamanie natomiast i powyżej nakładamy złoty cień ze Sleek Storm i łączymy lekko (trzeba przy tym uważać!) z granatem.

4. Jeszcze odrobina rozświetlenia pod łukiem brwiowym - znów w akcji najjaśniejszy cień ze Sleek Storm.

 5. I możemy się zająć dolną powieką - traktujemy ją szmaragdowym cieniem (jaśniejszy ze Sleek Bad Girl) - grubiej w zewnętrznym kąciku i coraz cieniej w stronę wewnętrznego.

6. Makijaż jest już prawie gotowy, jeszcze tylko kilka drobiazgów!
Linię wodną traktujemy czarną kredką...


7. Malujemy kreskę - cienką i niewydłużoną, można ją sobie również darować (ja coś nie potrafię ^^).

 8. I tuszujemy porządnie rzęsy - oczywiście użyjcie lepszej maskary niż ja... ;>




Efekt przy zamkniętych oczach piękny, jak widać, nie jest, ale przy otwartych ekstra ;D
 

Użyłam:
twarz: podkład i korektor Annabelle Minerals, róż... hm, chyba pomegranate? albo flamingo ze sleek? Zabijcie mnie, ale nie pamiętam, a nim zdążyłam zdrobić fotkę produktów, rozładowała mi się bateria...
oczy: baza Hean, wspomniane już cienie ze Sleek Storm i Bad Girl, liner Essence, tusz... hm, chyba skandaliczny Rimmela. Chyba.


Dobrze, i jak wyszło? Któraś z Was ma ochotę spróbować? ^^ Łatwy jest ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...