piątek, 14 września 2012

Pielęgnacja: Oeparol Hydrosense płyn micelarny do demakijażu - HIT!

Witajcie,

jakiś czas temu otrzymałam do testów dwa produkty z najnowszej linii Oeparol Hydrosense. Ogromnie się ucieszyłam, bo bardzo zaciekawiły mnie te nowości. Wiem, że na blogach w ostatnich tygodniach, sporo się pisało o nich, mam jednak nadzieję, że moja opinia pomoże Wam w ewentualnych decyzjach zakupowych ;)

Dziś więc będzie kilka słów o moim hicie. Tak, to naprawdę jest hit! A mówię o płynie micelarnym do demakijażu*. Zapraszam do poczytania - będzie krótko i treściwie.

Opis producenta:

Linia Oeparol® Hydrosense - skóra odwodniona, wrażliwa.

Odpowiedni poziom nawilżenia jest podstawą utrzymania skóry w dobrej kondycji i zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowania. Skóra zawiera ok. 70% wody w najgłębszych warstwach i ok. 13% w wierzchniej warstwie rogowej. Jeśli zawartość wody w warstwie rogowej spadnie poniżej tego poziomu, skóra staje się sucha, mniej elastyczna i jędrna.

Zaburzeniu ulega również proces złuszczania martwych komórek naskórka, przez co skóra zaczyna się łuszczyć i staje się podrażniona. Dlatego tak istotne jest dostarczenie skórze składników, które odbudowują i utrzymują właściwe nawilżenie w naskórku.

Formuły kremów Oeparol® Hydrosense powstały na bazie emulgatora, który tworzy układ zbliżony do struktury błony komórkowej, dzięki czemu preparaty te mają zwiększoną zdolność do regeneracji naturalnych struktur skóry.

Testowane dermatologicznie
Hipoalergiczne
Bez parabenów



Wskazania:
Codzienny demakijaż i oczyszczanie skóry wrażliwej.

Działanie:
Formuła micelarna szybko i dokładnie usuwa makijaż twarzy i oczu. Idealnie oczyszcza skórę i zapobiega podrażnieniu i przesuszeniu naskórka. Po zastosowaniu skóra jest miękka, nawilżona i ukojona. Dzięki łagodnym substancjom oczyszczającym, preparat nie powoduje zaczerwienień i zapewnia skórze uczucie komfortu.

Sposób użycia:
Nasączyć wacik płynem micelarnym i zmywać makijaż zaczynając od okolic oczu. Oczyszczać skórę kilkoma wacikami do momentu, aż ostatni wacik będzie czysty. Nie wymaga spłukiwania.




 Skład:


Cena: ok. 12 zł
Pojemność: 200 ml


Moja opinia:

Moja skóra nie jest jakoś ekstremalnie wrażliwa, jednak bardzo często zdarza mi się uczucie pieczenia (szczególnie w okolicy powiek) po użyciu produktów do oczyszczania twarzy, a także spore podrażnienia. Mogę więc powiedzieć - że jest podatna na tego typu nieprzyjemności. Od razu mówię - ten płyn zupełnie mnie nie podrażnił, jest delikatny, łagodny. Faktycznie nie wysusza mojej suchej już skóry, ale raczej jej nie nawilża - nie wymagam tego jednak od płynów micelarnych. Skóra po jego użyciu jest przyjemnie gładka i miękka w dotyku. Nie pozostawia tłustej czy klejącej warstwy.

Dla mnie bardzo ważne jest, by radził sobie z dokładnym usunięciem mojego ciężkiego i mocnego makijażu oczu - ten cóż, radzi sobie świetnie! Jestem pod wrażeniem. Do oczyszczenia całej skóry twarzy wystarczają mi dwa waciki (jeden na oczy, drugi na twarz) wieczorem, jeden rano - i cóż, jeśli chodzi o wydajność jest więc niezła (to właśnie skutek dobrego oczyszczania).

Do kolejnych plusów zaliczam butelkę - nie tylko przez to, że jest wygodna, według mnie nie ma problemów z wydobywaniem produktu (ani w jedną ani w drugą stronę), nie tylko dlatego, że design jest klarowny i odpowiedni, ale i ze względu na to, że opakowanie jest przezroczyste, co cóż, nie muszę już chyba pisać, że jest świetnym rozwiązaniem (choć rzadko naprawdę spotykam wodniste produkty w nieprzezroczystych opakowaniach :P).

Jedyne co mi odrobinę przeszkadza to zapach - mocny, wyrazisty, przypomina... woń wymaglowanej pościeli ;) Nie każdy za takim przepada. Tym bardziej, że on potrafi utrzymywać się na skórze dość długo.


Podsumowując, zdecydowanie polecam! Produkt jest naprawdę dobry i tani, warto spróbować. Ja na pewno jeszcze do niego wrócę, bo polubiliśmy się ;>

Moja ocena: 5/5


* Płyn micelarny otrzymałam do testów dzięki uprzejmości Pani Małgosi z agencji PR Flywheel - fakt ten nie wpływa na moją opinię.


Znacie? Używałyście? Skusicie się? :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...