środa, 19 września 2012

Tagowo - bo trzeba nadrobić! :>

Witajcie,

dawno nie robiłam tagów, choć dostawałam mnóstwo zaproszeń do nich (za co bardzo dziękuję :*), gdyż cóż... nie zawsze człowiek ma ochotę się uzewnętrzniać, prawda? A o to przecież w nich chodzi. Cóż, ja należę do skrytych osób i bloga nie traktuję jako pamiętnik, zawieram w nim jedynie pewną cząstkę siebie, zalążek zainteresować i pomysłów - uważam, że tyle wystarczy. Jednak, niedawno otagowano mnie znów - dwukrotnie, i cóż, pytania są na tyle niewnikliwe czy też dotyczące tematów okołoblogowych, więc postanowiłam, a co tam! napiszę. 

Pierwsza otagowała mnie kochana Sylwia ;* Zapraszam do niej TUTAJ.

TAG 11 pytań ;)


Pytania:
1. Polska vs zagranica?
2. Ulubiony aktor/aktorka
3. Baskinka - hot or not?
4. Blondynka vs brunetka?
5. Wymarzona praca
6. Gdybym mogła mieszkać w innym kraju mieszkałabym w...? (można podać konkretne miasto)
7. Ulubione perfumy
8. Moje hobby
9. Ulubiony sklep odzieżowy
10. Twoje plany podróżnicze
11. Ulubiony film

A co ja na to? ;>

1. No jasne że Polska, i nie ma tu nic do tego fakt, że jeszcze nigdy moja noga nie postanęła poza granicami polski... Nie no, może fragment stopy niechcący postawiłam ;) Polska, Polska, jeszcze raz Polska - kraj bardzo urokliwy, tajemniczy, rodzinny i przede wszystkim z najlepszym żarciem na świecie :P

2. Uhuhuhu, to tak, aktor - urodowo Neal Bleadsoe <3, warsztatowo-talentowo - Anthony Hopkins, Jude Law; aktorka - urodowo... hm, szlag nie mam xD, warsztatowo-talentowo - kilka, cenię przede wszystkim bardzo Meryl Streep, Glenn Close, Nicole Kidman.

3. Mamo, aż musiałam sprawdzić, co to jest ;) Raczej hot, choć nie dla mnie, mam naturalnie kobiece kształty, więc takie cuś... cóż, idealna kieca dla kobiet, którym, dosadnie rzecz ujmując, brakuje paru cm w biodrach ;)

4. A niech to, wolałabym blondyn czy brunet ;> Odpowiedź brzmiałaby - obu! Ale skoro już... niby powinnam czuć solidarność z brunetkami, ale niektóre blondynki... nono. Ej, ale nie zapominajmy o rudych! Jak piękna, dziecięca Lily Cole.

5. Ojojojoj, mnie się to zmienia co chwila, ale cóż, ogólnie rzecz biorąc - taka która mnie nie zanudzi na śmierć. To jest tak, że ja nie potrafię przez dłuższy czas robić tego samego, w końcu się zrażam, strasznie nudzę i rzucam to... w diabły, następnym razem wybierają coś zupełnie innego. Moja praca musi być kreatywna i pasjonująca, po prostu tego potrzebuję. I cóż, nie będzie to praca wizażystki - nie posiadam do tego wystarczającego talentu i mocnego kręgosłupa ;> Obecnie myślę o powrocie mniej więcej w rejony, w których zaczynałam (można tak powiedzieć :P), czyli w medialne. 

6. Oj, pojęcia nie mam, zbyt mało w życiu widziałam, jednak... cóż, chciałabym mieć piękny, inspirujący widok za oknem ;>

7. Mimoza z Yves Rocher, której już, niech to szlag, nie sprzedają! Ostatnio baaardzo mi się podobały Thierrego Muglera Alien ;>

8. Uhuhu, a które? :> Cóż, w tej chwili mam dwa główne, którym poświęcam najwięcej czasu i wysiłku - makijaż i literatura. Myślę, że tak już zostanie.

9. Prawdę mówiąc nie mam, to zresztą też zależy, co akurat w danej chwili potrzebuję zakupić - jeśli spodnie, wchodzę co Camaieu, bo tylko ich numeracja jest dla mnie rozsądna, a przede wszystkim dlatego, że sprzedają NORMALNE spodnie, nie same biodrówki :P Ciuszki natomiast podobają mi się w wielu sklepach, ale mam słabość do Stradivariusa (i tego zapachu, którego używają) i Bershki ;>

10. Hm, wyjechać gdzieś gdziekolwiek w końcu? Mniej więcej takie. Ale marzy mi się też pojechanie do Rumunii, Bułgarii, Hiszpanii, czy Ameryki Południowej...

11. Hmmmm, takiego bardzo ulubionego nie mam, ale ale, lubię wracać do - Czasem słońce, czasem deszcz <3, Upiór w operze z 2004, i cóż, będę banalna, ale jako fanka fantasy i pięknych widoków - Władca Pierścieni :D i strasznie ale to strasznie Wzgórze Nadziei. Właściwie to ja bardziej jestem serialowa niż filmowa.


Niedawno, bardzo niedawno, otagowała mnie przemiła Agnesss (słynna pomysłodawczyni Sleekomanii! :>), z tagiem, własnego pomysłu! Zapraszam do niej TUTAJ.

TAG - Moje blogowe sekrety! 

Zasady:

1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG .
2. Napisz kto cię otagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Pytania:

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
2. Ile razy dziennie zaglądasz na swojego bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
4  Posty jakiego typu interesują cią najbardziej u innych blogerek?
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?
6. Czy zdarzyło ci się kupić jakis kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć? 

Pytanie dodatkowe (nie musisz na nie odpowiadać, chyba że chcesz).

*Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?


Moje odpowiedzi:

1. Czas leci (ależ to odkrywcze!) - blog prowadzę już prawie rok, a dokładnie, to niedługo będzie obchodził swoje pierwsze urodziny, już 23 września ;) Publikuję posty najczęściej jak się tylko da, oczywiście, jeśli posiadam coś w miarę sensownego do pokazania - bo są to zwykle makijaże, lub wzięło mnie na recenzję (jako że przy makijażach ograniczam się ze słowotokiem do minimum, bo niby po kija pleść, jak wszyscy chcą zobaczyć efekty? ^^).

2. Zdecydowanie zaglądam za często i przesiaduję na nim i w jego okolicach zbyt długo ;> Ale jak zaglądam to, po to by napisać notkę czy też poodwiedzać Wasze blogi - do wszystkich wchodzę głównie z blogrolla, często w sumie też z fb.

3. Do niedawna nie wiedział nikt :) To była moja mała słodka tajemnica. Teraz wie brat i kilkoro znajomych ;)

4. Zdecydowanie makijażowe i kolorówka, cóż, tak już mam. Uwielbiam koloooooory <3

5. Wiadomo, czasem tak :) Bardzo często swobody pisania, poczucia humoru, tej lekkości - rozumiecie. Jeszcze częściej ogromnego talentu i warsztatu. Choć zdarza mi się również pozazdrościć... urody bądź kosmetyku - jak to baba.

6. Czy ja wiem, pewnie się zdarzyło, choć z braku funduszy, nie robię tego nagminnie. Mam jednak nadzieję, że to się w końcu zmieni :)

7. Oczywiście, że tak :D Prawdę mówiąc, makijażem, kosmetykami, zaczęłam się interesować właściwie na dobre jakiś rok temu, i od tej pory przybył mi cały ich arsenał... Same rozumiecie.

8. Na pewno otworzyło mnie, jakkolwiek to brzmi - stałam się bardziej otwarta na ten światek blogowy, na ludzi którzy go tworzą, na dziedziny którymi się zajmują, również mój światopogląd się nieco poszerzył, znalazłam nowe pasje, które mnie wciągnęły i raz po raz sprawiają, że czuję że żyję, że coś robię, że nie trwam tak po prostu.

9. Hmmm, czy ja wiem, z głowy? Wyobraźnię mam ogromną, choć sama sobie ją czasami ograniczam, to i tak rozpycha się łokciami tak, że trudno mi ją zignorować ;> Czasami isnpirują mnie też oczywiście kochane koleżanki blogerki ;>

10. Oj tak, chyba jak każda z nas. Wiecie, czasami też się zastanawiam, czy to całe blogowanie ma jakikolwiek sens, czy sensem jest też to ciągnąć? Nie wiem, ile jeszcze spędzę tu czasu, wiem jednak jedno - to ma sens. To sprawia, że możemy się oderwać na trochę od swojego życia, od problemów, zrelaksować się, rozwijać, nawiązywać nowe znajomości i więzi. To jest fajne no ;>

Pytanie dodatkowe - Zwykle nie jestem jakoś strasznie czepliwa, wyznaję zasadę, że każda blogerka wie co ma robić, jest to jej sprawa co robi na swojej własnej stronie i mnie nic do tego, to jest po prostu tylko i wyłącznie JEJ. Jednak... denerwuje mnie trochę, kiedy w notkach jest nadmiar błędów różnego rodzaju - przez literówki, po błędy językowe i inne - i choć sama nie jestem ideałem w tej kwestii, wolałabym żeby niektóre dziewczęta ciut bardziej się starały, bo to naprawdę utrudnia czytanie notek. Aha, i niewyjustowany tekst - takie zboczenie. Czasami denerwują mnie zdjęcia bardzo kiepskiej jakości - ja rozumiem, nie każdy dysponuje świetnym sprzętem, ale ja się staram uczyć, poprawiać błędy, tego samego wymagam od koleżanek ;> Zabrzmiało złowieszczo! ]:->

Taguję:
Sylwię
Karotkę
Agatę
Klau i Agę
Monikę

oraz wszystkie chętne!


Do następnego baby!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...