niedziela, 9 kwietnia 2017

Żółć w wersji optymistycznej i wiosennej - manicure hybrydowy

Nic tak nie cieszy, jak mocne, piękne kolory budzącej się do życia wiosny. Można jednak namiastkę tej wiosny sobie ukraść... Ja przemycam ją przede wszystkim na paznokciach! Jako że Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, moje paznokcie musiały razić iście wielkanocnym kolorem. Postawiłam zatem na mocną, ciepłą i cudownie kurczaczkową żółć. Żółci tej towarzyszy jedno z moich ulubionych zdobień - blur effect. 


Ta mocna, ciepła, słonecznikowa żółć to oczywiście lakier hybrydowy z Victoria Vynn pochodzący z nowej, wiosennej kolekcji - Summer Sun nr 140. Na paznokciu palca serdecznego wylądowała biel VV - Flawless White nr 001, zdobienie wykonane farbkami akwarelowymi oraz matowy top z VV. 


Żółć jest ładnie napigmentowana, choć nie wiem czemu, nie rozkładała mi się na paznokciach zbyt równomiernie. Może to kwestia tego, że malowałam je w pośpiechu, ale w efekcie nałożyłam aż trzy warstwy koloru. Matowy top za to bardzo polubiłam, wystarczy jedna warstwa, żeby uzyskać fajny, nienachalny mat, który nie zaczyna się błyszczeć po kilku dniach. 


Użyłam: 
bazy - CHIODO Base Strong,
topów - Victoria Vynn Hybrid Top, Top no wipe i Matt Top,
kolorów - Victoria Vynn - Summer Sun nr 140, Flawless White nr 001,
do zdobienia - farbki akwarelowe. 



Jak Wam się podoba taki manicure? Lubicie żółte lakiery do paznokci? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...