środa, 5 kwietnia 2017

Green and yellow spring

Nie wiem, jak Wam, ale mnie się wiosna, a szczególnie okres tuż przed Wielkanocą kojarzy mocno z dwoma kolorami - mocną żółcią i soczystą, niekiedy nieco zgniłą zielenią. Jako że dawno nie pokazywałam Wam żadnego makijażu, postanowiłam zmalować coś nietypowego - właśnie w kolorach zieleni i żółci. Co z tego wyszło? Cóż, makijaż nie należy do tych dziennych, ale może przypadnie Wam do gustu i zainspiruje Was do kombinowania z kolorami!

W roli głównej jasny, soczysty, delikatnie podgniły dymek z udziałem zarówno satynowych jak i matowych cieni w jakże wielkanocnych odcieniach. A do tego podwójna zielono-żółta kreska na powiece ruchomej i soczysta zielona na linii wodnej. Na ustach już delikatniej, moja nowa zabawka, matowa pomadka z L'Oreal w pięknym, nudziakowym kolorze. :) Lekko podgniły charakter makijażu ratuje nuta brzoskwini nie tylko w szmince, ale też w załamaniu powieki oraz na policzkach. Nietypowo? A jakże!

Mój wielkanocny mejkap pewnie nie będzie tak... soczysty, ale myślę, że skuszę się na nutę zieleni bądź żółci, dodaną do czegoś zwyklejszego ;) Na pewno akcent położę jak zawsze na oczy, w końcu szminka, nawet najbardziej trwała, po tych wszystkich tłustych potrawach zniknie w oka mgnieniu.



Użyłam: 
oczy: NYX Vivid Brights Liquid Liner Vivid Envy and Vivid Halo, My Secret Big Eye pencil in white, Artdeco eyeshadow base, Maybelline Master Brow pro palette Deep Brown, Lovely Pump Up mascara, Makeup Geek eyeshadows - Fuji, Pixie Dust, Yellow Brick Road, Lemon Drop, Jester, Chickadee, Peach Smoothie,
twarz: podkład Catrice HD Liquid Coverage 010 Light Beige, korektor Catrice 010 Porcelain, My Secret Rice Matt Powder, My Secret Face'n'Body Bronzing Powder, My Secret Blusher - Pure Peach, My Secret Cream Camouflage, Sensique Strobe Lightng - Love,
usta: pomadka L'Oreal Color Riche Matte 633 Moka Chic.


Jak Wam się podoba tak nietypowy mejkap? Skusiłybyście się na takie połączenie kolorów w makijażu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...