środa, 29 marca 2017

Wiosennie więc pastelowo!

Co jak co, ale z wiosną zaraz po kwiatach, najmocniej kojarzą się przede wszystkim pastele. Słyszysz wiosna, przed oczami masz piękne, rozbielone, kolory od różu, przez zielenie, aż po błękit. Nic więc dziwnego, że od lat zarówno projektanci, jak i producenci kosmetyków, raczą nas pastelowymi kolekcjami. W tym roku nie jest inaczej, jak przyglądam się nowym, wiosennym propozycjom zaserwowanym przez marki lakierów hybrydowych widzę przede wszystkim słodkie i subtelne barwy. Oczywiście zdarzają się też bardziej soczyste wyjątki, jednak to pastele w dalszym ciągu rządzą wiosną. Idąc tym tropem i ja skusiłam się na tak modny w tym sezonie manicure. Postawiłam na hipnotyzujący błękit z nutką lawendy, prześliczny jaśniutki pistacjowy oraz biel. W ramach zdobienia pojawiły się kwiatuszkowe kropki oraz matowy top na niektórych paznokciach.


Szalenie podoba mi się to połączenie kolorów. Jest niezwykle świeże, a jednocześnie radosne i takie lekkie! Choć początkowo miałam użyć tylko błękitów ze swojej wciąż rosnącej kolekcji, tak cieszę się, że skusiłam się jednak na tę boską zieleń. Manicure wygląda zdecydowanie ciekawiej. Jednak, o ile bardzo lubię produkty Victoria Vynn, tak tym razem nie jestem do końca zachwycona z krycia i pigmentacji zarówno błękitu jak i zieleni. Do pełnego krycia musiałam nałożyć trzy warstwy Blue Skies, natomiast owe trzy warstwy nie dały rady w przypadku Pistachio Pudding i na paznokciach prawej dłoni mam lekki prześwity. Co do Flawless White nie mam większych zastrzeżeń, ładnie kryje po dwóch warstwach, nie marszczy się w lampie, nie ściąga, a biel jest faktycznie biała. Zaskoczył mnie nieco matowy top, spodziewałam się delikatnego efektu, a tutaj póki co, mam piękny, pudrowy mat. Jedną z nowości dla mnie jest też Mega Base, nim jednak opiszę Wam ją dokładniej, powiem tylko tyle - sądziłam, że będzie bardziej gęsta.


Po długich miesiącach, w których stawiałam na ciemne, przybrudzone kolory na paznokciach, przyjemnie jest mieć na nich coś tak ładnego i delikatnego. Na pewno to nie koniec moich zabaw z pastelami, w końcu wiosna dopiero co się zaczęła ;)


Użyłam produktów marki Victoria Vynn:
baza - Mega Base
top - Hybrid Top i Matt Top
kolory - 001 Flawless White, 138 Blue Skies, 137 Pistachio Pudding


Mam nadzieję, że manicure się Wam spodoba. Pochwalcie się w komentarzach swoimi aktualnymi paznokciami! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...