środa, 14 października 2015

Glam, green and bold

Witajcie,

dla mnie jesień, jak już Wam wspominałam, to nie tylko ciepłe barwy, ale też brudne granaty i zielenie. I oba te kolory akurat bardzo lubię łączyć wraz z cieplejszymi odcieniami brązu. Dziś w roli głównej zieleń - nietypowa bo metaliczna, chłodna, głęboka w zestawieniu właśnie z cieplejszymi tonami, dzięki czemu całość nie wygląda tak ciężko ani smutno. Rozświetlenie kącików wewnętrznych również zzieleniało, co daje fajny, nietypowy efekt.

Na usta nałożyłam maltretowaną ostatnio namiętnie matową pomadkę PUPA w niezwykle intensywnym kolorze, cały mejkap więc jest dość odważny i typowo wieczorowy. Oczywiście ma to być dla Was inspiracja, więc każdy z elementów mojego makijażu możecie wykorzystać, przerobić na swoją modłę i użyć u siebie!



Użyłam:
oczy: cienie Makeup Geek - Houdini, Vanilla Bean, Beaches and Cream, Bada Bing,   pigment Insomnia, pigment Syn Cosmetics Faded, kredka Revlon Colorstay Matte Espresso, maskara KOBO Ideal Volume, żel do brwi MIYO, cień do brwi KOBO Ash, baza Melkior, 
twarz: brązer KOBO Nubian Desert, rozświetlacz Melkior Winter Glow, róż KOBO Marsala, puder Karaja, puder ryżowy MIYO, podkłady L'Oreal True Match 1N i 2N, korektor Rimmel Lasting Finish Porcelain, korektor L'Oreal True Match Ivory, 
usta: pomadka PUPA Matt Lip Fluid - Pink Martini.


Jak Wam się podoba taki makijaż? Używacie odcieni zieleni w swoim makijażu? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...