niedziela, 13 grudnia 2015

Salvation

Witajcie,

nie wiem jak Wy, ale uwielbiam w makijażu połączenia ciepło-zimne, zawsze wyglądają ciekawie i efektownie. Dawno nie wykorzystywałam do tego celu srebra, zapomniałam już jak pięknie może ono wyglądać! Okazuje się, że szczególnie wyjątkowo prezentuje się w ciepłym towarzystwie śliwki i brzoskwini. Żeby makijaż miał mocniejszy charakter dodałam do niego mocną, matową kreskę i odważne, ciemnoróżowe usta. Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu ;)



Użyłam:
oczy: maskara KOBO Glam Lashes, żel do brwi Bell, kredka do oczu Revlon Colorstay Matte Espresso, baza pod cienie Melkior, eyeliner Melkior, paletka cieni Melkior Natural Look, cienie Melkior - Silver Metal, Coral Fusion, Prune, 
twarz: podkład Astor Skin Match Protect Ivory, brązer KOBO Nubian Desert, puder sypki KOBO, róż Make Up Factory Sheer Rose, rozświetlacz Melkior Light Touch, korektory KOBO - Perfect Cover Stick i pod oczy Illuminate Cover Stick, 
usta: matowa pomadka Melkior Coquette. 


Jak Wam się podoba takie połączenie barw? Używacie srebra w makijażu? ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...