piątek, 9 czerwca 2017

That warm gold

Jestem ostatnio makijażowym leniem - i sięgam po najprostsze rozwiązania. Tak też powstał makijaż, który chcę Wam dziś pokazać. Może i jest szybki w wykonaniu, nie wymaga zbyt wielkiej precyzji, ani też nie pochłania zbyt dużej ilości czasu, ale za to jest całkiem efektowny! Główne skrzypce gra tutaj ciepłe, żółte złoto na ruchomej powiece oraz różowe akcenty - delikatnie rozświetlony kącik oraz soczysta pomadka na ustach. Cała reszta to niezbyt wielka filozofia - ciepły lub neutralny (jak kto woli) brąz w formie ulubionego dymka.

Do podkreślenia brwi użyłam nowej wersji pomady, czy też wosku od My Secret - poprzednia była sucha i musiałam do niej dolewać Duralinu, zaś ta spisuje się naprawdę dobrze! Użyte cienie to również nowości - pochodzą z dwóch wersji kolorystycznych najnowszych Natural Beauty od My Secret. Bazą pod złoto-miedzianym cieniem jest cudowny cień w kremie w odcieniu Champagne od KOBO. Jeden z nowych kolorów moich ukochanych szminek KOBO Matte Lips także musiał znaleźć się w tym zestawieniu - używałam już wszystkich odcieni poza czerwienią i najbardziej, oczywiście, kocham te dwa róże, tym razem padło na Lychee Tree. ;)

Mam nadzieję, że mejkap się Wam spodoba i z chęcią odtworzycie go u siebie! Ja na pewno mam ochotę w końcu mocniej pokombinować, więc spodziewajcie się w najbliższych czasie większej ilości makijaży (mam nadzieję! :D). 


Użyłam/I used: 
oczy/eyes: My Secret eyeshadow palettes - Magical Girl, Naked Beauty, design your eyebrows color wax Warm Taupe, KOBO Pearly Cream Eyeshadow Champagne,  L'Oreal False Lash Superstar X Fiber mascara, Artdeco eyeshadow base, Revlon Photo Ready brown eye pencil,
twarz/face: KOBO Pearly Blush Palette, Illuminate Cover Stick, My Secret Cream Camouflage, Face'n'Body Bronzing Powder, Face Illuminator Powder Sparkling Beige, VICHY Dermablend Setting Powder, Catrice HD Liquid Coverage 010 Light Beige,
usta/lips: KOBO Matte Lips - Lychee Tree.

Jak Wam się podoba taki makijaż? Lubicie ciepłe złoto w mejkapie? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...