sobota, 24 listopada 2012

Makijaż zainspiruj się naturą: Zwierzęta - Świnka!

Witajcie,

mam spory poślizg z zabawą i brak weny, pomijając już całą zabawę z robieniem zdjęć w kiepskim świetle. Dzisiaj więc mój zwierzęcy tydzień, na który przyznaję, nie miałam specjalnego pomysłu. W końcu zmalowałam zwykły mejkap inspirowany... świnką :) Tak, tak, takim małym różowym chrum-chrumem ;>

 Nic specjalnego, i jeszcze posklejałam koszmarnie rzęsy :P Obiecuję poprawę!







Użyłam:
twarz: Annabelle Minerals Medium, róż Astor Peachy Coral, rozświetlacza Light La Rosa, bronzer Vipera;
oczy: baza Hean, cienie ze Sleek Good Girl, brązowy cień Vipera nr 50, czarna kredka Golden Rose, ciemnobrązowy cień z paletki Catrice Absolute Eye Colour, tusz Gosh Provocateur, czarny liner Essence, rózowy liner Miyo Hot Pink, Miyo White, Inglot 349;
usta: szminka Celia 603, błyszczyk Miyo Flirt.


I jak, ujdzie w tłoku? :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...