środa, 21 listopada 2012

Spotkanie blogerek urodowych w Warszawie 17 listopada - część pierwsza: Relacja!

Witajcie,

jak zapewne wiecie lub nie, choć wątpię byście tę informację przegapiły, w ostatnią sobotę w Warszawie odbył się mega zlot blogerek urodowych! :D Spotkałyśmy w klimatycznej knajpie Mito przy ul. Waryńskiego 28. Miałam przyjemność współorganizować całe to wydarzenie, jest mi niezmiernie miło, że przybyłyście w taaaakiej ilości (żałuję, że niektórym z Was musiałyśmy, przez wzgląd na ograniczenie miejsc, odmawiać) - mam nadzieję, że bawiłyście się wyśmienicie i jeszcze długo będzie je wspominać ;)

W spotkaniu wzięły udział:

oczywiście my organizatorki (którym jeszcze raz dziękuję za wszystko! tak, tak sobie też ;D):

Karotka z Charlotte's Wonderland http://charlottes-wonderland.blogspot.com/
Sylwia z Lacquer Maniacs http://lacquer-maniacs.blogspot.com/
oraz Kasia z Gray maluje (to ja, ja!) 


Oraz:

Klaudia http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/



Jako że fajne z nas babki, musiałyśmy po prostu zorganizować dla dziewcząt równie fajne niespodzianki -  w spotkaniu więc wzięły również udział przedstawicielki takich oto marek: Oeparol, Clarena, Bandi, Gosh, Lumene, AA, a także pani Ida z ważnym przesłaniem, z organizacji Kwiat Kobiecości. W tym miejscu chciałam bardzo Paniom podziękować za przybycie, za opowiedzenie o markach i za upominki dla dziewcząt, a także mile spędzony czas razem! ;)

W następnym poście reszta relacji - będzie nowościowo-prezentowo-podziękowaniowo ;) Zapraszam już dziś!


Cóż, zdołałam zrobić całe 3 zdjęcia z wydarzenia, resztą zapożyczyłam od dziewcząt ;)


Tutaj właśnie widzicie Panią Idę z Kwiatu Kobiecości - które opowiedziała nam pokrótce o sobie, swojej walce z nowotworem i celach organizacji.

A tu nasza kochana blogerka po fachu! :D A teraz przedstawicielka marki AA :)

Ale miny mi złapało :D
Wnętrze Mito, jest klimat jest impreza!
I fotka prawie zbiorowa ;) Ja i te moje miny :D




Jeszcze raz pani Ida ;)

A tu pani Magda i pani Małgosia z Oeparolu.

Bandi ;)

Pani Ola z Clareny ;)
Pani Ewa z Gosha ;)
Małe eksperymenty na Patrycji ;)
 
Uwaga - zabawa! Znajdź Gray ;D
Tu już łatwiej ;)
I powyżej pomocniczki pani Ewy - wizażystka Gosh i reprezentantka marki Lumene.

Musiałam - Siouxie oddawaj koszulkę!!! :D

My z Karotką ;) Ja złapałam przymuła, dlatego wyglądam jak ćpun :)))

A Ania nas filmowała - teraz pewnie ogląda i się śmieje :P

Pełno roboty przy upominkach ;D


Pogaduchy, pogaduchy ;)
 






Patrycja ze swoim słodziuchnym Tymonkiem *.*

 

Patrycja, wybacz, ja Ci go zabiorę! :))))

Ogólnie rzecz biorąc - cieszę się bardzo, że spotkanie nam się udało (stresowałam się strasznie!), że poznałam nowe dziewczyny, które do tej pory widywałam tylko w wirtualnym świecie (chociażby kochaną wariatkę Klau ;*), i cóż... ja chcę jeszcze raz :D



Stay tuned, jutro druga część ;)


Kto zazdrości - ręka w górę ;))))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...