sobota, 10 listopada 2012

Makijaż Zainspiruj się naturą: Ptaki - pawie oko

Witam, witam,

nadszedł (u mnie, bom trochę spóźniona) tydzień trzeci projektu Karoli "Zainspiruj się naturą" - wszystkie prace możecie oglądać na bieżąco TUTAJ - tym razem ptaki. Cóż, moja inspiracja może nie jest zbytnio oryginalna, ale nie mogłam sobie, przez wzgląd na kolorystykę, tego odmówić - oto pawie piórko według Gray, która jęczy i narzeka, że na zdjęciach makijaż wyszedł niestety nie tak, jakby tego chciała, a co gorsza nie widać cieni na dolnej powiece, cóż... ;>

Połączyłam ze sobą odcienie zieleni, brązu i niebieskości, mam nadzieję, że może nie moje średnie wykonanie (caaały czas ćwiczę!), a przynajmniej kolorystyka Was zainspiruje :)













Użyłam:
twarz: podkład rozświetlający Annabelle Minerals Natural Light zmieszany z korektorem medium, róż Sleek Pomegranate;
oczy: baza Hean, cienie z paletki Sleek Darks - zieleń, brąz, granat, biel, ze Sleek Glory turkus, ze Sleek Au Naturel - błyszczący brąz, tusz Golden Rose City Style, liner Catrice niebieski, kredka Skin79 kick it side trembling blue;
usta: szminka Rimmel Airy Fairy.


I jak? To może teraz Wy poszalejecie, co? :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...