niedziela, 11 listopada 2012

Tagowo - trochę tego i tamtego, na pierwszy rzut Liebster Blog!

Witajcie,

na początku chciałam Wam bardzo podziękować za wszystkie nominacje i zaproszenia do TAGów, zrobiło mi się naprawdę baardzo miło, dziękuję ;*

Kolejność niechronologiczna, bo zdążyłam się już nieźle pogubić, i jak o kimś zapomniałam to krzyczcie proszę. :)


LIEBSTER BLOG

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana
od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana
dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im
11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

1. Ulubiony gatunek muzyczny.
Rock, pop, blues.


2. Umysł humanistyczny czy ścisły?
 Żałuję bardzo, ale humanistyczny ;)


3. Czy rodzina i przyjaciele wiedzą, że prowadzisz bloga i czy to popierają?
Hmm, nie chwalę się tym wszem i wobec, bo według mnie nie ma czym, tak więc wie tylko kilka osób. Ci którzy nie wiedzą - na pewno by nie popierali, gdyż to "strata czasu", ci którzy wiedzą na szczęście swoje opinie zachowują dla siebie.


4. Romantyczka czy racjonalistka?
To zależy. Czasami jestem romantyczką, szaloną i nieokiełznaną, a czasami racjonalistką aż do bólu. Ze skrajności w skrajność :)


5. Śpioch czy ranny ptaszek?
Śpioch oczywiście, trudno mi się z łóżkiem rozstać :P


6. Kosmetyk bez którego nie możesz żyć?
Hmm, żeby od razu nie móc bez niego żyć - nie przesadzajmy :) Ale na pewno taki must have to liner i podkład kryjący/ korektor ;)


7. Prowadzę bloga bo…?
Lubię! Po prostu ;)


8. W związku czy singielka?
Nie w związku, nie singielka ;)


9. Rozmiar buta.
38 ;>


10. Jedna rzecz na twojej twarzy, którą lubisz.
Oczy. I to w sumie jedna jedyna ;>


11. Tatuaż czy kolczyk?
Tatuaż.



1. Lato czy zima?
Zima, nie lubię lata - upałów, rażącego w oczy słońca, wakacji brr.

2. W związku czy singielka?
Sama ale nie samotna ;)

3. Bez czego nie ruszasz się z domu ?(max 5 rzeczy)
Bez kluczy :D A tak serio, to zawsze muszę mieć przy sobie pomadkę do ust, szmaciaka - czyli bawełnianej torby - nawet nie wiecie ile razy mi się przydała, zwykle też bez książki - w końcu w autobusach wieje nudą :P

4. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
Jestem domatorką, więc w domu przy książce/filmie z kawą pod ręką - pełen relaks :>

5. Najgorsza wpadka w Twoim życiu?
Pojęcia nie mam ;> Było ich tyle... ;)

6. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
Pomińmy to pytanie :)

7. Mini, midi czy maxi?
Nie noszę żadnej z nich ;)

8. Ulubiony deser?
Bezy, ciasto krówka, tak, lubię jeść.

9. Kosmetyk bez którego nie potrafiłabyś żyć.
Liner ;)

10. Kawa czy herbata?
Kawa, kawa, kawa, dzień bez kawy to dzień... senny! 

11. Na co zwracasz szczególną uwagę poznając kogoś nowego?
To zależy ;> U mężczyzn - na głos, na dłonie, na oczy i usta (tak, u dziadków też:P), u kobiet - na sposób poruszania się, sens wypowiedzi, włosy i kolorystykę ubioru i dodatków ;>


1. Grasz na jakimś instrumencie?
Niestety nie, choć dryg miałam. W szkole grałam na flecie prostym, jeździliśmy na liczne konkursy i to było fajne ;> Ale szkoła się skończyła, zostało mi brzdąkanie na pianinie, z którego nic sensownego nie wyszło, bo żaden ze mnie geniusz, sama się nie umiałam nauczyć ;) I cóż, jeszcze gitarę mam, ale to zupełnie nie dla mnie niestety - nie potrafię zagrać nic ponad kolędy :P

2. Ulubiony kolor na paznokciach, to ...
Nie mam ulubione, u mnie wszystko zależy od humoru :D Ale lubię na nich gościć czerwienie i róże wszelkiej maści, morskości i zielenie, a także fiolety.

3. Ulubiony zespół, to...
Hmm, Nickelback może :> Wykonawca - Jeff Buckley.

4. Ulubiony przedmiot w szkole (i nie chodzi mi o kaloryfer ;) )to...
Haha, kaloryfer był fajny :P :> Rzecz w tym, że ja szkoły bardzo nie lubiłam, więc wszystkiego co z nią związane również... :P Tak na upartego - muzyka.

5. Jakie planujesz studia (jeśli w ogóle planujesz)/co studiujesz/co studiowałaś?
Studiowałam filologię polską, planuję iść w kierunku marketingu.

6. Ulubiona piosenka na chandrę?
Sporo ich jest :D Puszczam sobie wtedy moją cud składankę ;)

7. Ulubiony zapach (np. świeczki, żel pod prysznic, perfumy), to...
Jaśmin, bez, kawa, wanilia... Dark Kiss! :D

8. Ulubiona bajka z dzieciństwa, to...
Tom i Jerry :D

9. Ulubiony sport, to...
Siatkówka.

10. Ulubiona odżywka/maska do włosów, to...
Nie mam. Ostatnio polubiłam te z Gliss Kur, fioletowe ;)

11.Gdzie mieszkasz? ;)
W pokoju, w mieszkaniu, w mieście zwanym Warszawą :)


Uff, koniec!

Pora na moje pytania, wybaczcie brak kreatywności :P

1. Największe kosmetyczne i okoliczne pragnienie na dzień dzisiejszy?
2. Ulubiona muzyka/wykonawca/zespół?
3. Masz jakiegoś zwierzaka? 
4. Ulubiony alkohol/drink?
5. Co lubisz czytać (gatunek/autor/tytuł gazety etc.)?
6. Największe hobby?
7. Ulubiony kolor na ustach (możesz podać konkretną nazwę i markę)?
8. Ulubiony smak?
9. Ile masz wzrostu?
10. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
11. A czego nie?


Taguję...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...