środa, 23 stycznia 2013

Makijaż: Kolory Tęczy - zieleń, fiolet i... cytryna!

Witajcie,

pora na makijaż na kolejny tydzień projektu Kolory Tęczy. Tym razem zadanie, jak dla mnie, mniej wymagające niż ostatnio, bo kolory są bardziej "moje" i jest ich tylko trzy ;) Miałyśmy zmalować coś w zieleni, fiolecie i trzecim, dowolnie wybranym przez siebie kolorze. W pierwszym moim wynalazku na ten tydzień postawiłam na... cytrynę!

Użyłam ulubionej ostatnio szmaragdowej zieleni, kilku odcieni fioletu, które niestety zlały się trochę ze sobą na zdjęciach, oraz wspomnianej już cytrynowej żółci, którą zaakcentowałam bardzo mocno dolną powiekę i linię wodną.

Całość wyszła nieco... dziwnie. Tak, nawet dla mnie. Sama nie wiem, co za dziwak z tego wszystkiego wyszedł, same oceńcie ;) Makijaż jest odrobinę już wiosenny, nie wiedzieć czemu, ostatnio mnie tak bierze na wiosenne połączenia, nie to że mamy środek srogiej zimy... Ale co tam! Zapraszam do oglądania:





Użyłam:
twarz: podkład Rimmel Wake me up Ivory i masa korektora CC, róż Sleek Flamingo, puder Mariza, szminka Rimmel matowa 102, błyszczyk bezbarwny Eveline;
oczy: baza Hean, NYX Milk, tusz Gosh, set do brwi Oriflame, Inglot 385, Miyo Vanilla, Miyo Sunrise, fiolet ze Sleek Acid, fiolet ze Sleek Curacao i fiolet ze Sleek Bad Girl, fioletowy liner Essence.


To jak, podoba Wam się? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...