środa, 3 października 2012

Makijaż: Do you like pink like i do? :)

Witam,

prezentowałam Wam niedawno paletkę Sleek Good Girl, a teraz pora na pierwsze bazgroły z jej użyciem. :D Od razu przepraszam za zdjęcia, za nic tego dnia nie mogłam zrobić lepszych, a bardzo chciałam Wam pokazać to połączenie. Ponarzekałam, to teraz o mejkapie - cóż, na górnej powiece były trzy odcienie różu z dolnego rządku Good Girl... nie zdziwię się jak zobaczycie jeden, góra dwa, gdyż mój wredny aparat, który nie lubi róży, jak zwykle tych różnic nie wychwycił. Załamanie potraktowane ukochanym Inglotem 349, miejsce pod łukiem brwiowym i kącik wewnętrzny najjaśniejszym cieniem z Good Girl, tym drobinkami. Jak to ja, musiałam machnąć też czarną krechę :P Dół podkreśliłam prześlicznym cieniem Mariza Indygo. Mnie się całość szalenie podoba, ciekawa jestem Waszych opinii. ;)









Użyłam:
twarz: podkład i korektor Annabelle Minerals, puder transparentny Mariza, róż Essence Miami Roller Girl;
oczy: baza Hean, cienie z paletki Sleek Good Girl, Mariza Indygo, czarny liner Essence, czarna kredka Golden Rose, tusz Astor Play it Big;
usta: szminka Maybelline Pink Pleasure.


I jak Wam się podoba takie połączenie? Odważyłybyście się? :> Jest tu jakaś fanka róży? :D:D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...