środa, 10 października 2012

Makijaż: Jesiennie, a jakżeby inaczej?

Witajcie,

zainspirowana malunkami naszej kochanej Trust, a konkretniej TYM, postanowiłam zmalować coś podobnego! Narzekałam na brak połyskliwej czerwieni... po czym, w przesyłce od kochanej Antii otrzymałam takową, i to nie byle jaką, bo przepiękną, mieniącą się ślicznotę NYX Sunrise (o której więcej niedługo)! Dodałam jeszcze, również Gosiowe, cuuuudne rudawe złotko - Miyo Happy Suzy, a także fiolet i szmaragdy z Bad Girl. Jak dla mnie połączenie jest boskie! :D

Od razu, ponownie, przepraszam za zdjęcia, nie wszystkie wyszły idealnie (ach to światło! - westchnęła po raz miliardowy).









Użyłam:
twarz: podkład Annabelle Minerals Natural Light kryjący, róż Sleek Rose Gold;
oczy: baza Hean, cienie Miyo White, NYX Sunrise, Miyo Happy Suzy, fiolet i szmaragdy ze Sleek Bad Girl, czarna kredka Golden Rose, tusz Astor;
usta: błyszczyk NYX Crystal Red.


Ha! Zauważyłyście? I to bez kreski! :D Podoba Wam się ten makijaż?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...