niedziela, 28 października 2012

Makijaż: Jesienny mroczny look

Witajcie,

tak mnie jakoś wzięło na śliwki, burgundy i borda, mówiąc krótko - ciemno i mrocznie! :) Zmalowałam więc makijaż na konkurs, co by nieco się wysilić, poćwiczyć i rozwinąć umiejętności ;) 

Makijaż to połączenie czerni, śliwki, burgundu i tym podobnych - rozbielona cera (ja mam taką naturalnie w sumie), mroźne poliki, mroczne ciemne oczy (czerń, śliwka, róż i nieco bieli) i burgundowe usta.

Mnie się efekt bardzo podoba, mogłabym w takim mejkapie biegać na co dzień :)))









Sleek Darks to wygrana od Kosmetykomania.pl więcej o niej już niedługo! :)

Użyłam:
twarz: podkłady Annabelle Minerals Natural Light, róż Sleek Pomegranate;
oczy: baza Hean, cienie z paletki Sleek Darks - czerń, róż, śliwka, czarna kredka Golden Rose, czarny liner Essence, tusz Astor, biały cień Miyo White;
usta: szminka Joko Wet Lips J58.

I jak Wam się podoba? :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...