wtorek, 23 października 2012

Makijaż step by step: Matowe beże i brązy - coś dla wielbicielek dzienniaków!

Witajcie,

prosiłyście mnie o stepiki makijaży dziennych, naturalnych, z beżami i brązami - wychodzę Wam więc naprzeciw, bo w końcu udało mi się takowy zmalować i sfotografować tak, że widać co i jak ;> Nareszcie! A prób, uwierzcie mi, robiłam całą masę. 

Mejkap ten nada się dla większości z Was - oczywiście możecie go dowolnie modyfikować, żeby pasował do Waszej budowy oczu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba i skorzystacie ze stepiku ;) Cały zmalowany cieniami matowymi!

Oto jest, tak wygląda gotowy makijaż oka:



1. Nakładamy bazę pod cienie na całą powiekę.

2. Zaczynamy od rozświetlenia wewnętrznego kącika - matowa biel Miyo White.

3. Przechodzimy w matowy beż w naturalnym odcieniu - mój pochodzi ze Sleek Storm. Malujemy nim niemal całą powiekę ruchomą.

4. A w kąciku zewnętrznym kładziemy odrobinę matowego, ciemnego brązu - u mnie to Bark ze Sleek Au Naturel. Nie musi być idealnie, zaraz i tak go rozetrzemy ;)

5. Rozcieramy - możecie użyć tutaj kremowego, matowego cienia, ja jak zwykle sięgam po niezawodnego Inglota 349. Rozcieramy do góry, da to ładny, trójwymiarowy efekt.

6. Miejsce pod łukiem brwiowym traktujemy bielą bądź kremem, oczywiście w dalszym ciągu matowymi - u mnie nadal Miyo White. 

7. Tym samym matowym brązem co na górnej powiece podkreślamy oko również od dołu ;> Delikatnie, w zależności od potrzeb - u mnie zwykle mniej więcej do połowy powieki i rozcieram kremem lub bielą.

8. Bardzo fajnym trikiem jest dodanie białej kredki na linii wodnej, możecie też użyć cielistej albo pozostawić nieumalowaną.

9. Ten punkt również możecie spokojnie pominąć - wszystko zależy od budowy Waszych oczu. Ja bez kreski rzadko się obchodzę, tak więc dodaję ;)

10. Tuszujemy rzęsy i mamy gotowy makijaż oczu ;)
 






Użyłam:
twarz: podkłady Annabelle Minerals, róż Sleek Rose Gold;
oczy: baza Hean, cienie - Miyo White, Inglot 349, Bark ze Sleek Au Naturel, beż ze Sleek Storm, liner Essence, biała kredka Essence, tusz Golden Rose City Style;
usta: szminka Rimmel Airy Fairy, bezbarwny błyszczyk Eveline.


Prawda, że prosty? :) Postaram się zmalować dla Was też takie naturalne stepiki z perłowymi cieniami, jak również w zupełnie innym stylu ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...