poniedziałek, 15 października 2012

Pielęgnacja: O dwóch peelingach Under 20 - WOW! Energy oraz Anti Acne

Witam,

daaawno nie było u mnie pielęgnacji, postanowiłam więc napisać kilka słów o dwóch peelingach, które otrzymałam na pierwszym zlocie blogerek w Warszawie. Zaczęłam ich używać już w czerwcu, a skończyłam... raptem wczoraj! :>

Peeling 2w1 Under 20 WOW! ENERGY




Opis producenta:
2w1 kremowy peeling mycie + złuszczanie

Innowacyjna formuła 2w1 kremowego peelingu to połączenie pielęgnacji oczyszczającej i złuszczającej.
MOC NATURALNEJ WITAMINY C

Wskazania:
skóra bez energii wymagająca nawilżenia

Składniki aktywne:
[naturalna witamina C + minerały]

Jak działa?
delikatnie oczyszcza skórę
złuszcza martwy naskórek
odświeża i nadaje skórze promienny wygląd
przywraca skórze energię i naturalną witalność

Efekt:
Skóra odzyskuje miękkość, gładkość i naturalny, promienny wygląd.

Jak stosować?
Zależnie od potrzeb, możesz stosować do mycia lub jako peeling oczyszczający. Na zwilżoną skórę twarzy, nanieś kosmetyk okrężnym ruchem masującym, a następnie obficie spłucz wodą. Stosuj 3-4 razy w tygodniu.

Skuteczność potwierdzona dermatologicznie
Cena: 13,99
Pojemność: 150 ml

Moja opinia:
Mam cerę suchą w kierunku mieszanej, przez większość czasu jest sucha, wymaga intensywnego nawilżenia, jest napięta, ale też szara i bez życia, poza tym łuszczy się. Wcześniej miałam złe doświadczenia z peelingami - były dla mojej cery zbyt silne, powodowały dodatkowe podrażnienia a co najgorsze koszmarnie ściągały mi skórę, używałam ich więc rzadko - pomimo wysypu niedoskonałości co jakiś czas i potrzeby dogłębnego oczyszczania porów. Potem, na spotkaniu blogerek w czerwcu, otrzymałam między innymi ten peeling - myślę sobie - a co tam, spróbuję, może nie będzie tak źle. I wiecie co? Nie było, było o wiele lepiej! Ale do rzeczy. Peeling ma bardzo kremową konsystencję i drobne ziarenka peelingujące. Używałam go zarówno do mycia twarzy jak i jako peeling - fajnie oczyszcza, odświeża, a ten drobny peeling nieźle sobie radzi też z suchymi skórkami. Co najważniejsze dla mnie - nie wysuszał skóry, zero nieprzyjemnego ściągnięcia po zastosowaniu! Był dla niej łagodny, nie podrażniał, nawet jak tarłam buźkę za mocno i za długo ;> Używanie go to była sama przyjemność, na tyle że używałam go w końcu codziennie. Jest bardzo wydajny, przy zalecanym stosowaniu czyli te 3-4 razy w tygodniu powinien spokojnie starczyć na 3 miesiące (tak mi się wydaje ;>).

Moja ocena: 5/5


Peeling 3w1 Under 20 ANTI! ACNE




Opis producenta:
3w1 żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca

24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do niedoskonałości.
Potwierdzona skuteczność innowacyjnego połączenia 3 kosmetyków w 1 formule. Zależnie od zastosowania, daje efekt żelu myjącego - dla głębokiego oczyszczenia; efekt peelingu złuszczającego - dla skutecznego odblokowania porów i złuszczania martwego naskórka; efekt maseczki - długotrwałe matowanie, regulacja przetłuszczania skóry.

Wskazania:
Skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Składniki aktywne:
[ACNEcleansersA + drobinki peelingujące + glinka matująca]

Jak działa?
aktywnie i głęboko oczyszcza skórę
eliminuje zaskórniki i niedoskonałości skóry
redukuje trądzik

3x EFFECT przeciw zaskórnikom
Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych:
aktywny cynk
wyciąg z cytrusów
matująca glinka

Potwierdzona skuteczność*:
odświeża skórę: 83%
wygładza cerę: 100%
eliminuje zaskórniki: 50%
zmniejsza przetłuszczanie skóry: 83%

*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami

Efekt:
Naturalnie piękna, gładka i nawilżona skóra delikatnie pachnąca mango.

Jak stosować?
Możesz go stosować 2-3 razy w tygodniu jako żel myjący, peeling lub maseczkę.
Żel myjący: stosuj na skórę twarzy uprzednio zwilżoną wodą, rozprowadź ruchem okrężnym po twarzy, a następnie spłucz wodą.
Peeling: rozprowadzaj okrężnym ruchem masującym (ok. 0,5 do 1 minuty) na zwilżoną skórę twarzy, a następnie obficie spłucz wodą.
Maseczka: nałóż na skórę twarzy i poczekaj do wyschnięcia (ok. 3 do 5 minut), następnie spłucz obficie wodą. Nie polecany dla skóry suchej i wrażliwej.


Cena: 14,99
Pojemność: 150 ml


Moja opinia:
Po ten peeling sięgnęłam, kiedy stan mojej cery zaczął się znacznie pogarszać - zaczęło wychodzić mi więcej pryszczy, a co gorsza raz po raz powstają nowe zaskórniki, duże bolące gule. Postanowiłam więc bardziej oczyszczać cerę i użyć peelingu, który miał poprawić stan cery, redukować trądzik i eliminować zaskórniki. Cóż, niestety - nie udało się. I pomimo faktu, że używam peelingu zgodnie z zaleceniami - do mycia twarzy i jako peeling, stan mojej skóry wcale się nie poprawił - nic a nic! Niemniej jednak nieźle radził sobie z oczyszczaniem (jakkolwiek to brzmi biorąc pod uwagę fakt, że nie pomógł na trądzik, ale z wągrami sobie radzi całkiem całkiem) i świetnie zdziera ;> Jako że moja cera mimo wszsytko jest wrażliwa, nieprzyjemne uczucie ściągnięcia po jego zastosowaniu, niestety jest, zdarzały mi się też po nich lekkie podrażnienia (ale producent uprzedzał ^^). Wydajny - starczył mi spokojnie na te 3 miesiące. Nie powalił mnie na kolana, zdecydowanie lepiej (zgodnie z obietnicami) sprawdziła się u mnie wersja wow! energy. 

Moja ocena:  3-/5


Znacie? Jakie są Wasze opinie o tych peelingach? Polecacie jakieś?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...