niedziela, 3 marca 2013

Makijaż: Kolory Tęczy - zielony, pomarańczowy i...

Witam Was,

ostatni dzień ostatniego tygodnia projektu Kolory Tęczy to znów szalone połączenie. Mamy tutaj w końcu pomarańcz i zieleń - ja do tego duetu dobrałam niebieskości, według mnie idealnie komponują się z tymi kolorami. Miałam jeszcze bardziej szalony pomysł z różem, ale niestety nie udało mi się go zrealizować w tym tygodniu - może innym razem :) A tymczasem zapraszam na mój ostatni makijaż w ramach tego projektu!







Użyłam:
twarz: Revlon Colorstay Buff, róż z palety Bundle Monster, puder z Bundle Monster, na ustach błyszczyki z Bundle Monster;
oczy: Kryolan Night Blue, Inglot 483, Inglot 385, zieleń Sleek Darks, zieleń Sleek Bad Girl, beże i kremy - Sleek Darks, Sleek Au Naturel, pomarańcz - Sleek Acid, jasna zieleń - NYX TS09, jasny niebieski - NYX TS09, NYX Milk, pomarańczowo-koralowy - Sleek Good Girl, tusz Grashka, baza Grashka i Hean.


Taki zwyklaczek jak na mój gust, a Wam jak się podoba? Co byście dobrały do duetu pomarańcz i zieleń?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...