niedziela, 27 maja 2012

Makijaż: Inspiracje z Cannes - Eva Longoria

Witajcie moje drogie,

dzisiaj będzie kolejny makijaż inspirowany tymi gwiazdorskimi z Cannes, na życzenie ;) - brązowe smoky Evy Longorii ;) Jeśli chodzi o jej makijaż, praktycznie zawsze ma taki sam - mocno podkreślone oczy, te jej brązowe, bądź brązowo-złote, bądź brązowo-czarne albo czarne smoky eye, przy mocno podkreślonych rzęsach, przyciemnionej czarną kredką/linerem oprawce oczu. Twarz rozświetlona, kości policzkowe mocno podkreślone bronzerem. Zmienia jedynie szminkę ;)) Raz jest to nudziak, raz ciemny ale naturalny róż itd.

Na czerwonym dywanie prezentowała się między innymi tak:



Moja wersja jej makijażu - brązowo-złotawe prawie (prawie, bo rozświetliłam kąciki oczu a typowe smoky jest caaałe ciemne;P) smoky eye, czarna kredka na linii wodnej (calusieńkiej), czarny liner dość grubo na górnej powiece, mocno wytuszowane górne rzęsy. Jeśli chodzi o buźkę użyłam sporo bronzera, aby podkreślić kości policzkowe (niekoniecznie jest to dobrze widoczne na fotkach), na szczyty kości dałam rozświetlacz, i coś ode mnie - usta pomalowałam różową szminką z lekkim złotym połyskiem. Wygląda to tak:






I jak? :) Podoba Wam się moja interpretacja? :)

PS. Użyłam m.in. cieni z paletek Sleek - Au Naturel i Storm, czarnej kredki Essence, czarnego linera Essence, tuszu Oriflame, na buźce podkład La Rosa, brozner La Rosa Sun of Paris, rozświetlacz La Rosa, szminka Maybelline Born with it. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...