poniedziałek, 21 maja 2012

Makijaż: Inspiracje z Cannes - Freida Pinto

Witajcie,

na wizażu trwa konkurs z marką L'oreal, gdzie trzeba zmalować makijaże gwiazd z Cannes - mam zamiar bawić się i ja ;) Jest to dla mnie pewnego rodzaju wyzwanie, bo jeszcze nigdy (serio) nie wzorowałam się na jakimś makijażu... Mam nadzieję, że nie będzie tragicznie i wstydu sobie jeszcze większego nie narobię, ale się nauczę przy okazji czegoś nowego ;D


Na początek... Freida Pinto.


Nie będę się starała w żadnym przypadku odwzorować makijażu dokładnie, bo to bez sensu, będę je więc modyfikować wedle własnego uznania ;D Tak również tutaj, pozwolę sobie przekopiować fragment tego, co napisałam na wątku: 
Jeśli chodzi o makijaż - na pierwszy rzut oka widać, że dolna powieka została podkreślona liliowym, błyszczącym cieniem, linia wodna oka czarną kredką, górna powieka jest mocno przyciemniona czernią (linerem/kredką), a rzęsy zostały mocno wytuszowane. I tak też będzie u mnie. Jedyne co nieco zmieniłam to cienie na górnej powiece, jednak również cień z załamania jest u mnie roztarty mocno do góry, prawie aż po sam łuk brwiowy. 

Zapraszam do oglądania zdjęć i mam nadzieję, że moja skromna i nieidealna propozycja się Wam spodoba ;)








Kolejny raz mistrzem drugiego planu są: Zuzia Lampka, Stefan Kalendarz i Zosia Obrazek, brawa dla nich ;>


Do makijażu użyłam m.in.
cieni Sleek, cienia La Rosa Gold, kredki Essence, linere Essence, tuszu Oriflame, różu Suede, podkładu La Rosa, szminki Rimmel Airy Fairy itd. ;)

No i jak, wyszło tragicznie czy znośnie? :D

PS. Mój wątek na forum konkursowym
konkurs informacje - LINK
forum konkursowe - LINK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...