czwartek, 24 maja 2012

Makijaż: Inspiracje z Cannes - Inès De La Fressange

Witam,

dziś kolejna inspiracja prosto z Cannes - nadal piękna francuska modelka Inès De La Fressange i ten oto makijaż:


Twarz rozświetlona, potraktowana bronzerem - poprawiony owal twarzy, podkreślone mocno kości policzkowe - ja to sobie darowałam i dałam delikatnie różu na policzki ;) Na szczytach kości policzkowych rozświetlacz. Usta pociągnięte ciemnoróżową, połyskliwą szminką/błyszczykiem. I teraz oczy: górna powieka potraktowana granatowym cieniem, do załamania, czarną kredką obrysowana linia wodna - calusieńka nawet kąciki. Pod łukiem odrobinę rozświetlenia. Brwi można poprawić cieniem, żeby wyglądały na gęstsze. Dodatkowo dolną powiekę pomalowałam jasnym, kremowym, połyskliwym cieniem, żeby otworzyć optycznie przyćmione przez czarną kredkę oko ;) Tuszuję górne rzęsy. I oto cała filozofia :D
PS. Podczas tuszowania rzęs często brudzimy sobie powiekę tuszem, wtedy można to "zakryć" czarnym linerem i tak też zrobiłam ;)

Moja interpretacja poniżej, mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) Uprzedzam, że przy mojej bladej cerze wyszło nieco... mrocznie ;>





Ten granat na powiekach to cień Lazurite La Rosa, rozświetlacz La Rosa, błyszczący cień na dolnej powiece to Taupe z paletki Sleek Au Naturel, czarna kredka Essence, tusz Oriflame, czarna kreska Essence. Na ustach błyszczyk MIYO Wicked (pachnie wiśnią *.*).

No i jak, lubicie czy się przestraszyłyście? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...